Аграрну компанію порівняли з футбольним тренером в рекламі від Fedoriv Agency
14 Сен 2021, 10:53

Аграрну компанію порівняли з футбольним тренером в рекламі від Fedoriv Agency

Кампанія є частиною комплексного проєкту, що включав редизайн, роботу над customer experience, розробку нового позиціювання та стратегії комунікації. Оновлення бренду велося буквально на всіх полях.

Комплексні рішення для кожного конкретного поля й бажання вести українських аграріїв до ліпших результатів позначилися на позиціюванні Агросему як персонального агротренера. Стратегічні настанови харизматичного коуча в роздягальні перед агроекшеном показані в ролику кампанії.

Головний актор так вжився в роль тренера, що мотивував усю команду протягом цілої зміни. До знімання вдалося залучити велику зірку — єдиний в Україні й один з перших в Європі комбайн John Deere x9. Його та іншу техніку Агросем спеціально доправляв на знімальне поле на тралах. Не дуже пощастило з погодою, і дрон довелося запускати в короткі проміжки між зливами. Але загалом під час знімання постраждали лише п’ять футболок, які порвали заради кадру.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость