Ашан Україна зняв стендап-серіал, щоб презентувати новий слоган
“Моя Пташечка” — це дванадцяти серійна історія про класного звукорежисера і такого собі стендап-коміка Любчика, та його мудру дружину Дарину — редакторку модного журналу. Про їхній переїзд на нову квартиру, про колишнього, бандитів, таксиста, про дивні, інколи і страшні повороти життя. А ще про про стендап. І про кохання теж.
Ми довго думали, як оригінально та, головне, у якій формі можна презентувати наш слоган. В один момент щось цвірінькнуло 🙂 і народилася ідея зняти веб-серіал. Разом з командою креативників взяли курс на сучасну та по-доброму кумедну лав сторі молодої пари. Впевнені, що в характерах Даринки та Любчика кожен знайде схожість з собою
Юлія Сова
marketing manager at Auchan Ukraine
Слоган Ашан — “З тобою в кожному моменті”, а стендапери завжди розповідають про курйозні моменти свого життя, бо вони найцікавіші. Так народилась концепція стендап-серіалу, в якому всі моменти, які відбуваються з головним героєм у його стендапі, — оживають в реальності
Ілля Янковський
creative director at Tornado Boulevard
В кожній серії головний герой Любомир розповідає коротку історію про його «пташечку» — так він називає свою молоду дружину. Серії виходитимуть щотижня на ютуб-каналі Auchan Ukraine.
Дивіться трейлер та чекайте на прем‘єру вже 9 вересня.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.