Свобода самовираження без упереджень у новому ролику glo™ з Лесею Нікітюк
15 Сен 2021, 12:28

Свобода самовираження без упереджень у новому ролику glo™ з Лесею Нікітюк

Від ідеї, що ґрунтується  на філософії бренду glo™, до захопливої подорожі в паралельну реальність. 

На правах реклами 

glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Бренд

glo™ — бренд інноваційних пристроїв для нагрівання тютюну, чия філософія передбачає постійний пошук та створення неочікуваних поєднань, а також відмову від компромісів. 

Леся Нікітюк, амбасадорка бренду glo™, повністю поділяє цю філософію. Леся не боїться експериментувати, при цьому завжди і всюди залишаючись собою.

Ідея

Бренд glo™ переконаний, що кожна людина — унікальна особистість, якій є що показати іншим. За допомогою ролику з Лесею Нікітюк бренд продемонстрував, яким може бути світ, де панує свобода самовираження без упереджень — це стало головною ідеєю креативної відеороботи.

Для її втілення бренд запросив режисерів Леоніда Колосовського та Дмитра Голумбевського, які працювали над створенням концепту hyper+ світу — паралельної реальності, де можна бути собою на всі 100% та насолоджуватися кожним моментом.

Я чудово пам’ятаю, як подзвонив Лео та поділився переживанням, що проєкт надто важкий, аби його нести на одних плечах. Ми були знайомі, але не спілкувалися довгий час, і, на моє здивування, Леонід також висловив схожу думку: треба подумати, як можна розділити обов’язки! Ми почали з брейнштормів та накидували теми та ідеї, які би нас особисто захоплювали. Було бажання створити європейський ролик, який хочеться роздивлятися і розкладати на деталі.
Дмитро Голумбевський
режисер

Реалізація

Щоб реалізувати креативну історію вільних у своєму самовираженні людей hyper+ міста, бренд glo™ зібрав зіркову команду: неповторну Лесю Нікітюк, продакшн-студію The Martini Shot, а також сильний акторський склад. До нього увійшли хореограф та учасник шоу «Танці з Зірками» Дмитро Жук, популярний блогер Євген Таллер, танцюрист шоу «Танцюють Всі» Бахтіяр Ібрагімов та інші. 

Під динамічні біти Touch & Go — Would You…? Леся зустрічає на своєму шляху людей, яких об’єднує сміливість бути вільними у своїх бажаннях та відкритість світу. Дівчина з офісу в обідню перерву в черзі за хот-догом піддається драйву хіп-хопу та пускається у танець. Майстер ремонтних дорожніх робіт стає зіркою блогерської платформи. А хлопець під час прогулянки створює фантастичний світ навколо себе просто у власній уяві. 

Цікавий факт: назву та приспів пісні спеціально для ролика перетворили на брендову відсилку до hyper+: “Would you go to hype with me?”*

Леся спочатку приголомшена світом hyper+, де кожен вільно демонструє свій унікальний стиль і втілює у життя потаємні бажання. Проте згодом вона надихається атмосферою та демонструє різні грані свого справжнього «Я». 

Працювати з Лесею неймовірно просто і приємно. Її автентичність миттєво розряджає атмосферу і налаштовує всіх на позитивний, продуктивний лад. Плюс між нею та брендом glo™ — справжня «хімія», повне співпадіння філософій та ідей, які нас драйвлять. На знімальному майданчику дійсно запанувала атмосфера світу hyper+  — унікальні, неповторні досвід і враження.
Костянтин Білоцерківський
старший менеджер з маркетингу марок BAT (glo™)

Зйомки тривали два дні на початку червня. Постпродакшн тривав понад 40 днів. Впродовж них студія The Martini Shot доводила до ідеалу всі деталі ролика. Ролик насичений яскравими CGI-ефектами.

Найцікавіший та найкрутіший челендж у цій роботі полягав у розробленні персонажів, ефектів, що їх оточують, тієї візуальної мови, якою ми показували втілення стилю кожного з героїв. Ролик — не про продукт, він про людей, про особистості. Ми хотіли створити персонажів, які б не соромились і вміли демонструвати власний стиль — за допомогою своєї фантазії, поведінки, багатогранності… З набору візуальних метафор ми зібрали цілий світ фантазії на тему самовираження. Робота камери, яка постійно, безперервно рухається від одного персонажа до іншого, також допомагає зв’язати всіх героїв між собою та підкреслити одночасність всього, що відбувається, насиченість створеного hyper+ світу.
Леонід Колосовський
режисер, кліпмейкер

Створити калейдоскоп вражень і розставити стильні акценти в ролику допоміг девайс glo hyper+, який подарував назву паралельній реальності у відео. Сучасний дизайн девайсу втілений у елегантних лініях та вишуканій комбінації текстур. Пристрій здатен підкреслити індивідуальний стиль свого власника. 

Відчуття свободи притаманне всьому, що робить бренд glo™, — від інноваційних девайсів до нестандартних проєктів. Приміром, цього року бренд glo™ разом з ГО «Міські реформи» розпочав урбаністичну кампанію «Місто vs. Урбазаври», націлену на трансформацію локацій у Києві, Одесі та Харкові. Попереду на нас чекає багато цікавих активностей від бренду та його неповторної амбасадорки Лесі Нікітюк.   

*Ти б зі мною хайпив? 

Расскажите друзьям про новость