Повернення легенди
Впродовж 130 років у різних колах — від перших осіб держав і космонавтів до простих людей — обирають воду з грузинських надр. Про неї ходить безліч легенд — від розповіді про те, як джерело відкрив поранений олень, до історій про її властивості зцілювати поширені недуги.
Всі ці легенди відповідають духу Borjomi — духу джерела живильної сили; таємничого, містичного напою, здатного покращувати якість життя. Ці властивості підкреслюються і в слогані бренду — «Жива вода, жива легенда».
Візуальне наповнення і міфологія
За легендою чарівне джерело вперше знайшов поранений олень, ховаючись від мисливців. Він за мить зцілився від ран, випивши живої води. Так і народилася легенда.
Щоб відобразити цю історію в дизайні бренду, було створено візуальний стиль, що поєднує грузинську спадщину та тренди молодіжної культури. Він являє собою поєднання вуличного стилю, fashion-естетики й містичних орнаментів. У частині типографіки дизайн Borjomi поєднує в собі сучасний алфавіт мхедрулі з традиційними національними шрифтами, що підкреслює грузинське походження бренду.
На додаток до шрифту і логотипу було розроблено фірмовий патерн, створений за мотивами Болнісського хреста, зображеного на грузинському прапорі. Додаткової впізнаваності бренду надає фірмовий блакитно-зелений колір — Georgian Green (грузинський зелений). Він символізує живильну силу підземних вод Грузії, її величні гори і блакитне небо.
Створено в Грузії
Відеоролик для нової рекламної кампанії було знято в Грузії. Саундтрек для ролика створив диригент Державного симфонічного оркестру Грузії Ніколоз Рачвелі. Він написав «Гімн живильній силі».
У ролику знялася грузинська модель Ліка Рігвава. Зйомки проходили в Тбілісі, Мартвільському каньйоні, знаменитій Печері Прометея і в самій долині Боржомі, де й видобувають цю воду.
Кампанію розробили у Virtue — креативній агенції, яка виділилась з VICE. Режисер ролика — Сед Пакусевський, а в якості продюсерів виступила агенція Mr.Frank.