Потужність гаджету має значення: back-to-school кампанія від Фокстрот
06 Авг 2021, 14:52

Потужність гаджету має значення: back-to-school кампанія від Фокстрот

 Фокстрот та Havas Ukraine запустили кампанію до шкільного сезону, в якій нагадали про необхідність гаджетів.

«Підготовка до школи – це завжди приємні емоції від очікування покупки новеньких девайсів у школярів та, зазвичай, лавина клопотів для батьків. Адже потрібно врахувати купу нюансів і нічого не забути! А ще – бути в тренді та крокувати в ногу з часом, – розповіла про концепцію промо Наталія Ставраті, маркетинг директор Фокстрот. – Тож у нашому новому ролику ми вирішили зробити акцент саме на тому, чим живуть наші діти: запиті на сучасні гаджети, що і під час навчання допоможуть, і стануть у нагоді для зв’язку з батьками та друзями».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость