У Хортиці з’явився особистий бренд
03 Авг 2021, 09:36

У Хортиці з’явився особистий бренд

Цього літа у острова Хортиця з’явилося обличчя, особистий бренд. Над завданням працювала команда креативної агенції Bickerstaff.764.

Замовником став партнер національного проєкту відродження Хортиці – Група Метінвест. Новий туристичний бренд острова – це частина великого перетворення Хортиці, розробки концепції оновлення знакових об’єктів на острові за допомоги компанії BigCityLab. 

Тепер брендинг острова – це графічна подорож, що розвивається разом зі знанням людини. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

В розробці бренду показали Хортицю, що ховається за загальновідомим козацьким іміджем, занурились глибше. Вирішили не ховати містичність острова, бо це і є його супер-сила, а навпаки – підкреслити таємничість і багатогранність, зацікавити і запросити людей за допомогою графічних прийомів познайомитися з місцем української сили і зрозуміти самостійно: яка Хортиця для них.

Головною ідеєю нового брендингу стало бажання розказати про острів Хортиця не лише як про ядро українського козацтва, але й дати людям відчуття занурення у глибину острова і його історії, пройти шлях знайомства, іноді навіть до того, як ступити на землю Хортиці вперше.

Сама система – це графічна подорож, під час якої що більше ви занурюєтесь у острів і знання про нього, то більше розкривається власне айдентика. Деякі елементи тут видніються повними, а деякі – ховаються за завісою таємничості, але все може змінюватися, протягом знайомства людини з островом. Як в житті, іншими словами
У брендингу острова немає єдиного кольору, тут зібралися і смарагдові зелені відтінки і піщані охристі і квітково-рожеві: для своя палітра для кожної частини історії місця. 

Головною ідеєю нового брендингу стало бажання розказати про острів Хортиця не лише як про ядро українського козацтва, але й дати людям відчуття занурення у глибину острова і його історії, пройти шлях знайомства, іноді навіть до того, як ступити на землю Хортиці вперше.

“Ми хотіли створити дизайн-систему, котра доносила б усю глибину і різноманіття острова, заволікала б людину у графічну подорож, в якій можна розкрити найрізноманітніші аспекти острова”. Ілля Ануфрієнко, креативний директор, засновник агенції Bickerstaff.764.

Расскажите друзьям про новость