У серіалі дотепно обіграні випадки з життя касира, маркетолога та інших співробітників. У такий спосіб у «Сільпо» комунікують із працівниками — все задля того, щоб донести цінності компанії.
Кожна серія в середньому триває 50 секунд та розповідає окрему історію. «Тобто все, як у «Чорному дзеркалі» — ніколи не знаєш, яка розв’язка чекає на тебе в кінці. Проте наші історії завжди закінчуються хепі-ендом», — розповідає керівниця проєкту Ксенія Пушміна.
Щоб зібрати ідеї для сюжетів у «Сільпо» провели внутрішнє опитування і вивчили найпоширеніші проблеми магазинів та офісів. Наприклад, історії про те, як перекинутий на когось лист несподіваним чином повертається до відправника або про те, що трапляється, якщо ігнорувати колег і запізнюватися на роботу.
За допомогою коротких скетчів у веселій і гіпертрофованій формі компанія показала, в які комічні й нелогічні ситуації потрапляють співробітники, що діють всупереч цінностям «Сільпо».
Перші епізоди серіалу з’явилися ще у грудні, але спочатку їх можна було переглянути тільки на внутрішньому порталі мережі. «ТрохиТролі» отримали багато схвальних відгуків, а загалом серіал подивилися понад 35 000 співробітників мережі. До того ж співробітники й самі активно долучаються до знімального процесу — так у «Сільпо» сформувалася власна база акторів.
Нові серії публікуватимуть щоп’ятниці. Найближчим часом заплановано реліз 8 епізодів, але «Сільпо» й надалі розвиватиме власний кіновсесвіт.
Розробка креативної ідеї – «Сільпо» та Lisenbart production
Розробка формату та сценаріїв – Lisenbart production