У соцмережах стартував патріотичний флешмоб під гаслами #ЛюблюУкраїнську #ЛюблюУкраїну
15 Июл 2021, 16:00

У соцмережах стартував патріотичний флешмоб під гаслами #ЛюблюУкраїнську #ЛюблюУкраїну

Група 1+1 media продовжує відкривати залаштунки проєктів, присвячених 30-й річниці Незалежності України. Так, з нагоди свята, телеканалом 1+1 розпочато всеукраїнський Digital-флешмоб під хештегами #ЛюблюУкраїнську #ЛюблюУкраїну. Його мета – показати багатогранність та красу рідної мови, мотивувати людей по всій країні ділитися вражаючими історіями про Батьківщину та надихати інших робити це – за допомогою популярних пісень, віршів, улюблених цитат українських кіногероїв, крилатих висловів тощо. Організатори розповідають, що найяскравіші світлини та відео будуть опубліковані на сторінках соцмереж 1+1, що мають 1,8 млн читачів у Instagram та майже 800 тисяч – у Facebook.

Для того, аби долучитися до патріотичного руху, потрібно використовувати у публікаціях згаданих соцмереж хештеги #ЛюблюУкраїнську #ЛюблюУкраїну. 

Крім цього, на каналах групи 1+1 media стартував показ соціальної реклами «Дивись українською», де культові вітчизняні зірки у тематичних роликах діляться думками, чому «розмовляти, кохати, слухати та дивитися» українською – важливо.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Також у групі наголошують, що це лише початок кампанії, присвяченої річниці Незалежності.

«1+1 media – компанія, яка від початку свого існування взяла курс на українську мову та дотримується його досі. Ми першими почали дублювати легенди світового кінематографа й робили це, прививаючи моду на все вітчизняне. Ми створювали і створюємо українські проєкти, якими пишаються в усьому світі. Нині саме телеканал 1+1 – рекордсмен серед усіх інших каналів України за кількістю власного прямоефірного контенту, де всі ведучі розмовляють виключно українською. І ми не збираємося зупинятися та будемо закріплювати за собою роль трендсеттерів українського та, що дуже важливо, україномовного ТВ-ринку», – коментує Максим Кривицький, генеральний продюсер телеканалу 1+1, керівник телевізійного бізнесу і член правління 1+1 media.

Нагадаємо про інші спецпроєкти, присвячені ювілею Незалежності України:

  • 31 липня ТСН розпочне великий тур країною, який буде присвячено 30-річчю Незалежності України. Щодня о 19:30 ТСН буде наживо проводити виїзні випуски новин з більшості регіонів України. Команда ТСН охопить усю країну та покаже глядачам особливі історії про українські міста напередодні свята. Фіналом всеукраїнського туру стане особливий спецвипуск 24 серпня, в День Незалежності України. Його ТСН створить у колаборації з Big Entertainment Shows, творцями шоу «Голос країни», «Танці з Зірками», «Ліпсінк батл». Виїзна студія ТСН розташується просто неба у серці Києва, ведучими прямого ефіру стануть Алла Мазур, Наталя Мосейчук та Лідія Таран. Глядачі зможуть побачити яскраві перформенси із відомими українцями, які стали символами епохи. Ідея спецпроєкту — показати шлях України, її трансформацію, довжиною у 30 років.
  • «30 кроків вперед»: ТСН.Тиждень запустила спецпроєкт про шлях незалежної України. З 31 січня і до 24 серпня щонеділі о 19:30 на телеканалі 1+1 виходитимуть сюжети, присвячені одному року незалежної України – подіям та людям, які змінювали нашу країну та світ. Команда визначила місією спецпроєкту показати глядачам значущість та ціну кожного року незалежності України, нагадати про кожен «урок» та надихнути на нові звершення та перемоги майбутні покоління.
  • Група 1+1 media долучилася до загальнонаціональної інформаційної кампанії до Дня Незалежності. Так, 23 червня в ефірі телеканалів холдингу з’явилася тематична квітка, яка символізує ювілей Незалежності. Також телеканали транслюватимуть протягом двох місяців відеоролик «30 років Незалежності. Ти у мене єдина». Крім цього, кампанія буде реалізована й на інших інформаційних майданчиках 1+1 media – сайтах-лідерах серед новинних ресурсів ТСН.ua, УНІАН і Главред, соціальних мережах холдингу, які сумарно нараховують понад 10 млн користувачів, у телевізійних проєктах та корпоративних проявах.

Расскажите друзьям про новость