Як консервативному бренду залучити молодь у TikTok за допомогою ASMR
12 Июл 2021, 14:11

Як консервативному бренду залучити молодь у TikTok за допомогою ASMR

Агенція зі створення бренд контенту VIVID реалізувала проєкт для бренду Верес у TikTok.

Завдання

Потрібно було підвищити впізнаваність/лояльність до бренду серед молодої аудиторії (покоління Y, Z) та посилити статус «смачного, доступного, свого бренду» – щоб продукція «Верес» була максимально присутня у раціоні/меню більш молодої аудиторії.  А також донести ключове повідомлення комунікаційної стратегії бренду 2020 — «Верес. Смачно як завгодно», у більш емоційній формі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Основна цільова аудиторія — це молоді люди, люблять смачно поїсти вдома з мінімальними витратами часу на приготування і в цей же час промоніторити соціальні мережі, поюзати інтернет, поспілкуватися з друзями.

Бар’єри

Ринок консервованої продукції досить інертний та консервативний. Крім того існує міф про те, що  покоління Y, Z не споживає консервовану продукцію. І продукти бренду «Верес» користуються популярністю серед біль старшої вікової  аудиторії. 

Рішення

Креативники вирішили створити «смачний» розважальний контент, де аудиторія буде взаємодіяти з продуктом, апетитно, гучно та оригінально смакувати ним. Тут важливе значення має саме звук, адже він є невід’ємною частиною успішних кампаній в TikTok.

Основна ідея проєкту базується на понятті ASMR (автономна сенсорна меридіальна реакція), суть якої полягає в тому, щоб розслабити і заспокоїти слухача, заколисати його свідомість приємним для мозку фактурним звучанням звичних предметів. ASMR — тренд, який вже давно захоплює увесь світ, а дослідження соціологів підтверджують: на м’які ASMR-звуки люди реагують з довірою та симпатією. 

VIVID вибрали 9 популярних тіктокерів, грунтуючись на аналізі їх контенту, (креативний і розважальний) якості і активності підписників, високому відсотку української аудиторії профілю. Запропонували блогерам дуже гучно наїстися з душею та від душі та запустили челендж #ВересПоМоєму. 

@lyonches

Знімай відео,як смачно їсти з Верес, отримуй світшот та бокс з продукцією Верес😉Долучайся до челенджу, став #ВересПоМоєму 💥 розіграш 7 травня🎁

♬ оригінальний звук — Lyonches

Оскільки розпаковки боксів вже давно втратили свою популярність, то героям відправили набір продукції Верес і мерч з яскравим дизайном, в якому вони зняли фанове відео зі споживанням продукції. Після чого блогери опубліковали ролик з хештегом #ВересПоМоєму та попросили користувачів підхопити челлендж і їсти продукти Верес так, як смачно їм. 

@vlad_shevchenko

Отримуй крутий світшот та бокс з продукцією Верес! Їж улюблену продукцію Верес, записуй це на відео, публікуй з #ВересПоМоєму 7 травня — розіграш)

♬ оригінальний звук — Влад Шевченко

Результати

Кампанія тривала 3 тижні (квітень-травень 2021) і в результаті отримала високі показники охоплення та залучення ЦА: понад 12 млн. переглядів і 382К лайків, більше 5К коментарів та згадування в UGC від фанів. Тож результати досить сміливої кампанії в ТікТок для консервативного бренду перевищили прогнозні показники,  підтвердивши гіпотезу: молода аудиторія готова комунікувати з «Верес» — головне знайти саме той канал комунікації.

Расскажите друзьям про новость