17 червня об’єднання «Органічна ініціатива» презентувало комунікаційну кампанію, яка триватиме в Україні протягом кількох років і може значно підвищити рівень знань та лояльності українців щодо органічних харчових продуктів. Мета кампанії — популяризувати органічні сертифіковані продукти, роз’яснити споживачу, що ж таке органічні продукти, які їх переваги, як їх відрізнити на поличках магазинів.
Адже згідно дослідження «Обізнаність та сприйняття органічних продуктів в Україні», що було проведено компанією MZ hub на замовлення Органічної ініціативи наприкінці 2020 року, 78% споживачів в Україні готові купувати органічні продукти. Але їм бракує інформації, що допоможе зробити вибір на користь органіки.
Перший етап кампанії з просування органічних продуктів стартував наприкінці травня в онлайн форматі та вже має більше 9 мільйонів переглядів. У рамках кампанії розроблено відеоролики, банери та веб-сторінку about.organicinfo.ua, переходячи на яку споживачі можуть більше дізнатись про органічну харчову продукцію та перейти на каталоги виробників і продукції.
Для кампанії було обрано дві ключові ідеї «Органічним сертифікованим продуктам нема чого приховувати» та «Не все органічне, що ним прикидається». Саме ці дві тези відображають настрої та запити споживачів.
В Україні кампанія відбувається завдяки «Органічній Ініціативі», яка об’єднала ключових учасників сектору та залучила до проекту партнерів, за підтримки Швейцарії. Креативна агенція — McCann KYIV.