Дослідження Mastercard: половина українців готові повністю відмовитися від використання готівки
26 Июн 2021, 14:39

Дослідження Mastercard: половина українців готові повністю відмовитися від використання готівки

Українці все активніше переходять на безготівковий спосіб життя: 48% стали платити безготівково набагато частіше, ніж рік тому. При цьому половина українців (49%) готові повністю відмовитися від оплат готівкою у майбутньому, а кожен третій – зробити це протягом найближчих двох років. Такі результати дослідження MasterIndex, в рамках якого Mastercard з’ясувала, як змінилися купівельні звички українців із початку пандемії і яким чином оплачувати покупки користувачі вважають за краще. 

Безготівкові оплати як must-have

Можливість безготівкової оплати — важливий фактор при виборі торгової точки для 52% українців. При цьому 8% опитаних уникають магазинів, де немає можливості оплатити покупку карткою. Серед ключових переваг безготівкових оплат виділяють зручність, швидкість, безпеку, можливість контролювати свої фінанси, а також гігієнічність. 

Україна дуже прогресивна з погляду розвитку cashless технологій. Безготівкові оплати вже стали стійкою звичкою українців, і половина користувачів готова повністю відмовитися від готівкових оплат. Для того, щоб використовувати такий потенціал у напрямку подальшого розвитку цифрової економіки, вкрай важливо розвивати в Україні платіжну інфраструктуру, яка в кількості POS-терміналів все ще в рази поступається європейським показникам. Важливо об’єднати зусилля гравців ринку, щоб забезпечити можливість безготівкових оплат всюди, де це необхідно.
Інга Андреєва
генеральна директорка Mastercard в Україні та Молдові

Згідно з даними опитування, українці хотіли би бачити більше можливостей для безготівкових розрахунків на ринках (61%), в кіосках і невеликих магазинах (47%), в громадському транспорті (38%), а також в перукарнях і салонах краси.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Цифровий стиль життя

Смартфони та інші пристрої з NFC завдяки своїй зручності і безпеці продовжують витісняти пластикові картки в сегменті безконтактної оплати. Більш ніж третина опитаних заявляють, що найчастіше щоденні покупки оплачують гаджетами з NFC. При цьому кожен п’ятий українець сказав, що торік вперше почав розплачуватися смартфоном, а 57% із тих, хто ще не встиг спробувати такий вид оплати, хотіли б у майбутньому платити безконтактно пристроєм з NFC.

Вже кожна друга оплата за картками Mastercard в Україні — це цифрова оплата з NFC або онлайн. При цьому NFC оплати становлять 37% від усього обсягу безготівкових транзакцій по картках Mastercard у фізичному ритейлі. Це один із найвищих показників у Європі: ми випереджаємо такі країни, як Польща, Німеччина, Голландія і багато інших. Україна зробила «цифровий стрибок» завдяки багатьом факторам, в тому числі високому проникненню смартфонів і гаджетів, адаптивності українців до інновацій, а також наявності цілого спектра цифрових рішень, включаючи Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Mi Pay, чим може похвалитися не кожна європейська країна
Юрій Батхін
віцепрезидент із розвитку бізнесу Mastercard в Україні та Молдові

Пандемія значно вплинула на зростання популярності цифрової комерції у світі та в Україні зокрема. Так, 60% опитаних користувачів стверджують, що стали робити покупки онлайн набагато частіше з початком пандемії, а майже половина (45%) роблять замовлення онлайн регулярно кілька разів на місяць. 

Майбутнє платіжних технологій 

Найбільший інтерес із точки зору нових платіжних технологій українці проявляють до цифрових сервісів і «розумних» пристроїв з інтегрованими в них оплатами. За даними опитування, 39% українців хотіли б у майбутньому платити за допомогою сканування QR-коду смартфоном. Майже чверть опитаних воліли б використовувати голосового асистента для оплати товарів і послуг. 16% хотіли б платити криптовалютою, і 13% — за допомогою розумної побутової техніки. 

Дослідження ставлення українців до безготівкових платежів проведено компанією InMind на замовлення Mastercard у червні 2021 року методом онлайн-опитування. В опитуванні взяли участь 1507 респондентів у віці 18-60 років, що проживають у містах із чисельністю населення від 50 тис. осіб.

Расскажите друзьям про новость