Оператор зовнішньої реклами PRIME Group відзначив на КМФР кампанію патрульної поліції України «Місця для любителів штрафів» нагородою «За сміливість». Спеціальний приз отримала креативна агенція ANGRY agency, що реалізувала цей суспільно корисний проєкт на замовлення Міжнародної навчальної програми допомоги у кримінальних розслідуваннях (ICITAP).
Посил кампанії — любиш паркуватися в непризначених для цього місцях, люби й штрафи сплачувати — втілено у вигляді помаранчевої дорожньої розмітки на вулицях Києва. Нанесення відбувалося влітку 2020 року в 100 місцях в центрі міста.
Катерина Храмова, керівна партнерка PRIME Group: «Звернення до водіїв за допомогою дорожнього полотна — незвичайний для простору out of home спосіб комунікації. Гумор і провокація — в нашому каналі це працює, хоча практикується й не часто. Це той випадок, коли вручаємо свою нагороду з повною впевненістю».
У минулі роки нагородою «За сміливість» відзначено:
- BBDO Ukraine за кампанію Lexus «Зізнайся, ти хочеш Lexus» (2017)
- LOGA BIGA за кампанію ЖК «Нова Борова» «Живіть за межами буденщини» (2018)
- Kinograf за кампанію пабу Beer Point «Кожен келих наливаємо по-бельгійськи» (2019)
- Postmen за кампанію проєкту «Мистецтво хоче знайомитись» (2020)