Соціально-відповідальний бізнес драйвить освіту: Moneyveo інвестує у фінграмотність
13 Май 2021, 18:32
PR

Соціально-відповідальний бізнес драйвить освіту: Moneyveo інвестує у фінграмотність

Турбулентність сучасного світу і стрімкі темпи, якими він змінюється, ставлять перед суспільством багато нових викликів. Йдеться про вміння орієнтуватися в реальності, яка, у зв’язку з пандемією, діджиталізується надшвидкими темпами та, відповідно, захистити персональні дані.

Багато хто у переломні кризові часи вирішив зайнятися або самовдосконалитися у підприємницькій діяльності. Тому знання в цій галузі з акцентом на розвитку в онлайні є надзвичайно затребуваними. Та й навички розумно і виважено керувати особистими фінансами корисні для всіх.

Саме тому компанія Moneyveo спрямувала соціальний вектор своєї комунікаційної політики на розвиток освітніх проєктів у таких напрямах, як  фінансова і цифрова грамотність та окремі складові підприємництва.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Вчитися ніколи не пізно

Кожен соціально-відповідальний бізнес знає, що його діяльність має допомагати суспільству. І, звісно, найкориснішим він буде у тих питаннях, в яких має високу компетентність. Так, fintech-компанія Moneyveo зробила фокус на фінансову інклюзію українців, яка йде пліч-о-пліч із фінансовою грамотністю. Саме ця тема, в якій Moneyveo – експерт, стала фундаментом для спільного проєкту з порталом minfin.com.ua – серії освітніх роликів про нюанси користування фінпродуктами. 

У рамках співпраці з вишами, фахівці Moneyveo взяли участь у розробці навчальної програми для Київської школи економіки для ветеранів АТО/ООС. Були записані відеоуроки, які  допомагають слухачам розібратися у специфіці сучасного онлайн-маркетингу та навчитися застосовувати його у бізнесі.

А для студентів Національного університету «Києво-Могилянська академія» компанія розробила та провела курс з інтернет-маркетингу, який увійшов до сертифікатної програми «Вебдизайн». Протягом курсу студенти готували власні проєкти, автори найкращих  отримали від Moneyveo грошові винагороди.

З метою підвищення фінансової грамотності населення, Moneyveo підтримала інформаційну кампанію Нацбанку #ЗнайСвоїПрава. У її рамках українцям розповідають про нюанси користування фінансовими продуктами і нагадують про те, які вони мають при цьому права та обов’язки.

У сучасному світі фінансова грамотність нерозривно пов’язана з цифровою та навичками захисту персональних даних. Саме тому команда Moneyveo спільно з Міністерством цифрової трансформації України, компанією з кібербезпеки 10Guards та Cyberlab реалізували проєкт «Кіберняні». Це онлайн-курс, що розповідає про те, як мінімізувати ризики втрати приватної інформації, запобігти кібератаці, не стати жертвою кібершахраїв тощо.

Також Moneyveo підтримали освітню гру «Zдолай шахрая», розроблену Асоціацією «ЄМА» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку. Це своєрідна симуляція найпопулярніших схем платіжного шахрайства, які трапляються з людьми: викрадення номера SIM-картки, уявні розіграші призів, опитування, заохочення від інтернет-магазинів, вакансії та заробіток через інтернет, фішинг, шкідливе програмне забезпечення, геймінг-шахрайство тощо. У ході гри учасники усвідомлюють наслідки прийнятих ними рішень і дізнаються, як захиститися.

У напрямі підвищення рівня освіти підприємців Moneyveo реалізувала декілька комплексних проєктів. Серед них – освітній серіал «Переведення бізнес-процесів в онлайн», створений разом із Міністерством цифрової трансформації України.

Іспит на відповідальність

У Moneyveo кажуть, що для втілення освітніх проєктів застосовують найефективніші тренди (в тому числі практико-орієнтоване навчання) та види контенту. Фахівці-практики компанії створюють та акумулюють релевантну інформацію, яка дозволяє кожному підвищити ефективність в управлінні особистими фінансовими ресурсами.

Такі проєкти компанії широко висвітлювалися у ЗМІ – загальне охоплення перевищує 400 тисяч контактів. Кожну з 10 серій онлайн-курсу «Кіберняні» переглянуло в середньому по 20 000 осіб. Перший із серії запланованих освітніх роликів у рамках кампанії #ЗнайСвоїПрава – 3 700 переглядів (очікуване охоплення – 5 000 000 українців).

Расскажите друзьям про новость