В сегменті Employer Branding багато напрямків роботи, для однойменної номінації компанія Coca-Cola обрала кейс подяки своїм співробітникам.
Під час карантину 2020 року Coca-Cola зупинила свою рекламну діяльність, але продовжувала мотивувати та надихати своїх співробітників – крок, який під силу сильним брендам.
З перших днів поширення Covid-19 в Україні компанія об’єднала зусилля з партнером – Товариством Червоного Хреста для вирішення нагальних потреб громад. Але цей проєкт був би неможливий без співробітників компанії, які натхненно працювали навіть у важкі для країни часи.
#МиВсіВОдномуЧовні
Слоган комунікаційної кампанії, завдання якої полягало в тому, аби подякувати працівникам «на передовій» та підтримати їх. Щодня вони працюють – хтось на виробничій лінії, хтось у лабораторії з контролю якості, хтось за кермом чи на інших позиціях, щоб кожен українець міг розрадити себе улюбленими напоями.
Coca-Cola розповіла особисті історії людей, завдяки яким компанія продовжує освіжати і змінювати цей світ на краще попри пандемію. Загалом було підготовлено історії 9 героїв.
Інструментами для реалізації кампанії були виключно власні медіа компанії: вебсайт, соціальні мережі, внутрішні канали комунікації. Проєкт тривав протягом травня 2020 року.
Історії героїв отримали широке охоплення у внутрішньої аудиторії: більше 110 тис контактів за місяць.