Український стартап SPOKK запустив іншуринг чотирилапих, а в Doris Advertising створили для нього рекламний креатив.
SPOKK відповідає за спокій — на такій території агенція вирішила просувати новий сервіс. Не тільки тому, що SPOKK — це від сленгового «спок», «спокійність». А й тому, що в концепції є дослідницький бекграунд: спокій — дійсно намбер ван, що мотивує придбати страховий поліс.
Це привело креативників до слогана «Будь спок за свого чотирилапого». У нього навмисне інтегрували [спок], щоб глибше прокачувати бренд на заявленій території і ширше працювати на впізнаваність.
У рекламному відеоролику Doris Advertising адаптували меседж під різні посили й показали муд випадків, від яких реально страхує SPOKK. Однак це не ті кадри, що лякають, а кумедні сюжети, де власники впізнаватимуть своїх бешкетників, які ким тільки не бувають: то дослідники, то супергерої, то гуррррмани.
У такому ж ключі виконані й віжуали: кожен із них демонструє дотепну ситуацію, яка може ненароком трапитися із чотирилапим.