Компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», Procter & Gamble Україна, та Всесвітній фонд природи об’єднують зусилля в національній кампанії до Дня Землі щодо збереження природних ресурсів під час прання та миття. Освітня кампанія проводиться у мережі магазинів METRO та онлайн з 21 квітня до 18 травня. Одним із її основних елементів є взаємодія зі Всесвітнім фондом природи задля посилення природоохоронної діяльності організації в Україні.
Ведення домогосподарств є однією з 5 основних сфер діяльності за обсягами викидів парникових газів нарівні з промисловістю та будівництвом. Тому навіть незначні зміни в підходах до прання білизни, миття посуду або прибирання можуть справляти неабиякий вплив на загальний стан справ.
Більшості людей в країнах Європи вже давно відомо про шкоду, яку може завдати довкіллю життєдіяльність людини. Проте навіть ті, хто усвідомлюють необхідність змін своїх побутових звичок, не завжди знають, із чого розпочинати, щоб допомогти природі. Бренди Ariel, Tide, Fairy і Lenor поінформують про те, як прості дії можуть стати персональним внеском кожного з нас у збереження ресурсів планети. А саме, залучаючи дедалі більшу кількість людей в дружній до планети стиль життя, пропагований природоохоронними організаціями, зокрема WWF-Україна.
«Наша мета – створювати інноваційні продукти, які допоможуть зробити відповідальне споживання затребуваним і масовим, – зазначає Дмитро Кисельов, генеральний директор P&G в Україні. – Реалізуючи мету нашої програми сталого розвитку «Ambition 2030» за підтримки брендів P&G, значних інновацій та прогресивних партнерських проєктів, ми будемо прагнути не тільки до скорочення впливу на навколишнє середовище, а й до його активного відновлення».
Засоби для догляду за одягом і миття посуду постійно вдосконалюються для того, щоб ефективно діяти за низьких температур води, водночас сприяючи економії електроенергії та скороченню обсягу природних ресурсів, необхідних для її виробництва. Проте користувачі продовжують, «як завжди і як колись», вмикати прилади на повну потужність, впливаючи на прискорене виснаження природних ресурсів. Завдання освітньої кампанії – навчити того, що сучасні засоби дозволяють ефективно прати і мити за температури води 30° С, що підвищує економію електроенергії вдвічі в порівнянні з використанням режимів 40° С і 60° С.
«Всесвітній фонд природи реалізує в Україні проєкти для збереження і відновлення цінних природних територій, але ми розуміємо, що лише одних природоохоронних зусиль недостатньо для суттєвого відновлення природного балансу, — коментує Тетяна Рябокінь, директорка з комунікацій та партнерств WWF-Україна. — Бізнес-моделі компаній мають керуватися принципами сталого розвитку, навіть якщо це потребує їх трансформації. А свій стиль життя має відкоригувати кожен споживач, бо разом ми створюємо шалений тиск на природу планети».
У межах кампанії «Обирай режим, дружній до планети» Ariel, Tide, Fairy і Lenor спільно з партнерами закликають українців виробити і застосовувати в буденному житті прості і при цьому вельми ефективні екозвички, щоб зменшити негативний вплив на природу:
- Поверніть регулятор температури під час прання із 40° на 30° — це не тільки збереже електроенергію (на 57%!) і гроші в гаманці, а й дозволить знизити вуглецевий слід, що впливає на зміни клімату, і зменшить викиди СО2 на 35% під час прання білизни!
- Поверніть кран у положення ближче до холодної води – посуд відмиється, і миючий засіб змиється у прохолодній воді так само ефективно, як і в гарячій, а ви, своєю чергою, заощадите власні кошти і зменшите викиди СО2 на 50% під час миття посуду!
- Використовуйте точкове освітлення і замініть лампи розжарювання на енергозберігаючі або світлодіодні – одна правильна маленька лампочка здатна врятувати одну велику планету.
- Не залишайте увімкненою техніку в режимі очікування і не полінуйтеся вийняти вилку мікрохвильовки, телевізора, комп’ютера або принтера з розетки на ніч – якщо кожен дотримуватиметься цього простого правила, загалом матимемо суттєву економію електроенергії.
Крім того, зробити Землю чистішою можуть екосумки замість пластикових пакетів, багаторазові столові прилади замість одноразових, а також роздільний збір сміття. Завдяки таким невеличким крокам спільно ми зможемо істотно знизити наш екологічний слід і зберегти здоров’я нашої планети.
«METRO Україна активно зосереджується на проектах в сфері екології та відповідального споживання. У цьому питанні рушієм усієї нашої команди є суспільство, яке надає свій зворотний зв’язок про актуальні на сьогодні проблеми та спонукає нас долучатися до їхнього вирішення. – коментує Олена Вдовиченко, генеральна директорка «МЕТРО Кеш енд Кері Україна. – Однією з таких проблем є забруднення навколишнього середовища, як побутовими відходами, так і внаслідок людської життєдіяльності, а її рішенням – відповідальне споживання, яке стосується кожного з нас. Як лідер із підтримки незалежного бізнесу ми відповідально ведемо нашу діяльність і цим самим долаємо звичні обмеження на шляху до розвитку. Надихаючи мотивуючи і заохочуючи наших клієнтів та партнерів поводитись відповідально, ми маємо змогу поділитися нашим баченням сталого розвитку з мільйонами».
У період кампанії організатори зроблять благодійний внесок у діяльність Всесвітнього фонду природи в Україні, підтримуючи збереження українських лісів і водойм та поширення природних рішень для адаптації до зміни клімату.