PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021
09 Апр 2021, 10:48

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out Of Home Київського міжнародного фестивалю реклами 2021.

Премія заснована PRIME Group у 2017 році. Її завдання — заохочувати рекламну спільноту частіше заглядати по той бік усталених «жанрових» умовностей і не боятися звертати увагу на бренд сміливим креативом.

Катерина Храмова, керівна партнерка PRIME Group: «Ефективна OOH-кампанія — це завжди про креатив тією ж мірою, що й про медіаметричні показники. Найточніший таргетинг й ефективна медіакупівля не компенсують вади посереднього креативу. Не втомимося повторювати: насмілюйтесь, адже нудьга в зовнішній рекламі як не працювала, так і не працюватиме».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У минулі роки нагородою «За сміливість» відзначено:

  • BBDO Ukraine за кампанію Lexus «Зізнайся, ти хочеш Lexus» (2017)
  • LOGA BIGA за кампанію ЖК «Нова Борова» «Живіть за межами буденщини» (2018)
  • Kinograf за кампанію пабу Beer Point «Кожен келих наливаємо по-бельгійськи» (2019)
  • Postmen за кампанію проєкту «Мистецтво хоче знайомитись» (2020)

Расскажите друзьям про новость