Агентство mirrolab створило серію відеороликів про мінливості весняного гардероба.
Shafa.ua — маркетплейс, де можна недорого купити брендову річ і легко продати щось із власного гардеробу.
Перед креативним агентством mirrolab стояло завдання розробити весняну комунікацію для всіх любителів обновок. Донести основне повідомлення «Онови весняний гардероб разом з shafa.ua» через серію роликів та комунікаційний слоган.
Весна — особлива пора. Це сонце, вітер, дощ, трохи снігу і знову сонце. Це пора легких тренчів, пора романтичних суконь, пора улюблених кедів — пора гардеробних експериментів та обновок.
Це пора року і «пора купити он ту сукню».
Так з’явився слоган «Обновок пора — на shafa.ua». Але обновки мінливі, як і сама погода. Тому слоган легко адаптується під різні настрої: «Суконь пора — на shafa.ua», «Курток пора — на shafa.ua», «Кросівок пора — на shafa.ua».
Ще вчора ти бігав у шерстяному пальто, а завтра вийдеш в одній футболці. Тому люди починають міряти погоду не градусами, а одягом. Ніби й тепло, але зверху щось накинь. Відтак, звичайна шафа-купе перетворюється на справжній гідрометцентр. А shafa.ua — на гардеробний shafa-прогноз.
Звичка міряти погоду одягом надихнула агентство на унікальний весняно-гардеробний прогноз, з власною термінологією та стильним ведучим.
Так з’явилися 3 новинні сюжети: з південно-сатиновими сукнями, куртковим цвітінням та кросівковим ураганом, що не втихає та кличе всіх на shafa.ua.
А тепер трішки цифр.