Гардеробний shafa-прогноз — весняна комунікація Shafa.ua
08 Апр 2021, 10:16

Гардеробний shafa-прогноз — весняна комунікація Shafa.ua

Агентство mirrolab створило серію відеороликів про мінливості весняного гардероба.

Shafa.ua — маркетплейс, де можна недорого купити брендову річ і легко продати щось із власного гардеробу.

Перед креативним агентством mirrolab стояло завдання розробити весняну комунікацію для всіх любителів обновок. Донести основне повідомлення «Онови весняний гардероб разом з shafa.ua» через серію роликів та комунікаційний слоган.

Весна — особлива пора. Це сонце, вітер, дощ, трохи снігу і знову сонце. Це пора легких тренчів, пора романтичних суконь, пора улюблених кедів — пора гардеробних експериментів та обновок. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Це пора року і «пора купити он ту сукню».

Так з’явився слоган «Обновок пора — на shafa.ua». Але обновки мінливі, як і сама погода. Тому слоган легко адаптується під різні настрої: «Суконь пора — на shafa.ua», «Курток пора — на shafa.ua»,  «Кросівок пора — на shafa.ua». 

Ще вчора ти бігав у шерстяному пальто, а завтра вийдеш в одній футболці. Тому люди починають міряти погоду не градусами, а одягом. Ніби й тепло, але зверху щось накинь. Відтак, звичайна шафа-купе перетворюється на справжній гідрометцентр. А shafa.ua — на гардеробний shafa-прогноз. 

Звичка міряти погоду одягом надихнула агентство на унікальний весняно-гардеробний прогноз, з власною термінологією та стильним ведучим. 

Так з’явилися 3 новинні сюжети: з південно-сатиновими сукнями, куртковим цвітінням та кросівковим ураганом, що не втихає та кличе всіх на shafa.ua.

А тепер трішки цифр.

Расскажите друзьям про новость