«Коли треба точно, а не майже»: Альфа-Банк обіграв комічні моменти у кампанії про кредит готівкою
26 Мар 2021, 09:51

«Коли треба точно, а не майже»: Альфа-Банк обіграв комічні моменти у кампанії про кредит готівкою

Є речі, що постійно змінюються, а є вічні. Як от сезонні рекламні кампанії для топових банківських продуктів. Цього разу настав час нагадати людям про кредити готівкою.

У категорії існує такий стереотип, що кредит – це завжди щось дуже серйозне та правильне. Так би мовити, епохальне: унікально-трагічне або драматично-масштабне, порятунки, ремонти і жахіття. Але, насправді, так буває зовсім не завжди. Щоб впевнитись у цьому, довелось провести кілька десятків інтерв’ю з досвідченими бравцями кредитів і дізнатись, що часто кредит потрібен на щось, що не завжди дуже потрібне, але однозначно дуже хочеться.

Зі слів людей: у житті бувають такі унікальні шанси, коли щось, про що ти дуже мрієш, раптом знаходиться за суперпропозицією – і рахунок вже йде на години, треба хапати тут і зараз. У такі моменти і береться велика кількість кредитів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Та не все – так солодко. Бо навіть у такі доленосні моменти з’являються неприємності. Такі неприємності – як сумніви. Відчуття, коли ти майже вже готовий, але в найвідповідальніший момент зависаєш, залипаєш чи просто гальмуєш.

У новій кампанії про кредит готівкою від Альфа-Банку ідея будується саме на цих гальмівних моментах – і тому так комічно можна себе відчувати, заморозившись всього за один крок від чогось дуже класного. Так з’явилась серія коротких відео про героїв, що зависли в процесі покупки. 

А окремим напрямом в ефір вийшла зовнішня реклама, у якій та сама ідея розкрита за допомогою іншого прийому: тут кредит готівкою «подовжує» руки, щоб точно дотягнутись до своєї омріяної покупки.

Вся кампанія про сумніви та рішення від Bickertstaff.987 об’єдналась під слоганом «Коли треба точно, а не майже».

Расскажите друзьям про новость