2 березня 2021 року 1+1 media оголосила про ребрендинг освітнього проєкту Вища школа Media & Production. Відтепер нова назва проєкту – 1+1 media school. Крім цього, медіагрупа представила оновлений сайт 1+1 media school, який стане основним майданчиком для комунікацій зі студентами та містить функціонал для онлайн-навчання.
«Географія 1+1 media school за останній час суттєво розширилася та вийшла за межі України. В 2020 році ми мали студентів з Білорусі, Великобританії, Польщі – і це тільки початок. З ребрендингом ми запускаємо власну онлайн-платформу, яка зробить процес навчання ще зручнішим та доступним для студентів з будь-якого куточку світу», – прокоментував Юрій Білокур, керівник 1+1 media school.
У холдингу анонсують, що кількість освітніх заходів під егідою 1+1 media school збільшуватиметься, а частина з них проходитимуть у змішаному форматі – онлайн та офлайн.
«2020 рік і пандемія внесли свої корективи в користувацький досвід і навчання. Люди зрозуміли, що для того, аби отримувати нові знання, потрібно всього лише підключення до мережі Інтернет. Ми переконалися на власному досвіді: новий спосіб отримання знань жодним чином не позначається на якості, а сам процес навчання стає зручним і доступним. Тому платформа 1+1 media school дозволить нам реалізовувати заходи змішаного формату (частково – онлайн, частково – на базі офісів та знімальних майданчиків 1+1 media)», – розповідає Ольга Мусійко, HR-директорка 1+1 media.
Над оновленою візуальною складовою 1+1 media school працювала команда маркетингу телеканалу 1+1 на чолі з Наталею Вовк, директоркою з маркетингу, та Миколою Алтуховим, керівником відділу дизайну телеканалу 1+1. Автор концепції – Михайло Піхота, керівник напрямку позаефірної графіки 1+1.