Освітній проєкт 1+1 media оновив фірмовий стиль та змінив назву
02 Мар 2021, 12:27

Освітній проєкт 1+1 media оновив фірмовий стиль та змінив назву

2 березня 2021 року 1+1 media оголосила про ребрендинг освітнього проєкту Вища школа Media & Production. Відтепер нова назва проєкту – 1+1 media school. Крім цього, медіагрупа представила оновлений сайт 1+1 media school, який стане основним майданчиком для комунікацій зі студентами та містить функціонал для онлайн-навчання.

«Географія 1+1 media school за останній час суттєво розширилася та вийшла за межі України. В 2020 році ми мали студентів з Білорусі, Великобританії, Польщі – і це тільки початок. З ребрендингом ми запускаємо власну онлайн-платформу, яка зробить процес навчання ще зручнішим та доступним для студентів з будь-якого куточку світу», – прокоментував Юрій Білокур, керівник 1+1 media school.

У холдингу анонсують, що кількість освітніх заходів під егідою 1+1 media school збільшуватиметься, а частина з них проходитимуть у змішаному форматі – онлайн та офлайн.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«2020 рік і пандемія внесли свої корективи в користувацький досвід і навчання. Люди зрозуміли, що для того, аби отримувати нові знання, потрібно всього лише підключення до мережі Інтернет. Ми переконалися на власному досвіді: новий спосіб отримання знань жодним чином не позначається на якості, а сам процес навчання стає зручним і доступним. Тому платформа 1+1 media school дозволить нам реалізовувати заходи змішаного формату (частково – онлайн, частково – на базі офісів та знімальних майданчиків 1+1 media)», – розповідає Ольга Мусійко, HR-директорка 1+1 media.

Над оновленою візуальною складовою 1+1 media school працювала команда маркетингу телеканалу 1+1 на чолі з Наталею Вовк, директоркою з маркетингу, та Миколою Алтуховим, керівником відділу дизайну телеканалу 1+1. Автор концепції – Михайло Піхота, керівник напрямку позаефірної графіки 1+1.

Расскажите друзьям про новость