Роль заправника-репера зіграв вiдомий актор Назар Задніпровський.
Ідея розповісти про якість пального через сучасну динамічну музику та перевтілення головного героя була запропонована агенцією Media Post разом з режисером Артемом Черосом. Це був вже другий досвід співпраці між Shebel та рекламною агенцією.
«Дуже приємно, що вже вдруге команда клієнта підтримала нашу ідею: використати гумор та сучасну музику у комунікації з споживачами пального. Якість продукту Shebel викликає саме такі яскраві та позитивні емоції.»— коментує Тетяна Гребельнікова (РА Media Post).
«Shebel останні шість років щоденно працює над тим, щоб водії могли впевнено заправляти українське паливо. У процесах виробництва ми дотримуємося жорстких вимог та стандартів, — коментує Сергій Федоренко, комерційний директор АТ «Укргазвидобування» (ТМ Shebel). – А от комунікацію зі споживачем намагаємося зробити більш легкою і емоційною».
Прем’єрний показ ролика відбувся 23 грудня, виключно у діджитал-каналах та з гнучким таргетингом на цільову аудиторію. Повноцінна рекламна кампанія з цим відеороликом планується на початку березня – в період сезонного росту активності на паливному ринку.