Як перевищити план по загальному охопленню на 734% в TikTok. Кейс Епіцентру
29 Янв 2021, 10:34

Як перевищити план по загальному охопленню на 734% в TikTok. Кейс Епіцентру

Українські бренди поки що придивляються до TikTok, тестують різні варіанти взаємодії з цільовими аудиторіями. Невелика кількість рекламних активацій грає на користь першопрохідцям.

У грудні 2020 року мережа торговельних центрів Епіцентр запустила рекламну кампанію у TikTok з метою просування власного мобільного застосунку. Для цього було відзнято ролик про його встановлення, після перегляду якого пропонували завантажити додаток.

TikTok кампанія тривала трохи більше тижня, за цей час було майже 600 тис показів ролику з ялинкою, який переглянуло понад 270 тис користувачів. Майже 42 тис користувачів здійснили перехід за посиланням на встановлення додатку, з них 25 тис користувачів його завантажили.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Такі результати кампанії стали можливі завдяки тому, що Епіцентр запропонував своїм клієнтам відчути справжню новорічну емоцію. Всі, хто завантажив додаток, могли створити власну віртуальну ялинку.

«Незвичний креатив та гейміфікація — інструменти для створення емоційного клієнтського сервісу. Шляхом інтеграції цих інструментів нам вдалось збільшити кількість завантажень мобільного додатку у період активності на 10%. Загалом, побудова емоційних стосунків з покупцем – це складне і комплексне завдання. Ми тестуємо наші продукти на різних комунікаційних платформах. ТікТок — відеоплатформа для молоді та людей, що не хочуть шукати, обирати — це територія тих, хто живе за принципом «Тут і зараз». Ми це враховуємо і першими серед брендів запустили рекламну кампанію на ТікТок»
Ірина Шинкаренко
директор з маркетингу Епіцентр

В Епіцентр також кажуть, що результати TikTok активації значно перевищили ті KPI, які мережа планувала. Власне, план по загальному охопленню перевищено на 734%, по переглядах на 227%, по кліках на 1166%.

Підрядником мережі по запуску та реалізації кампанії була агенція Isobar, одна з перших, що отримала право на розміщення такої кампанїі в TikTok.

«Сьогодні TikTok дає нову можливість та перспективу для просування нового живого та відвертого контенту, який є наразі найбільш затребуваним. Усупереч поширеній думці про те, що ця соцмережа наповнена лише контентом для підлітків і танцювальними трендами, тут можна знайти все — від рецептів молекулярної кухні до повного гайду «Як побудувати будинок». Секрет успіху нашої спільної роботи простий: професійно зроблений ролик, правильне використання трендів гейміфікації та емоційного залучення аудиторії та трохи сміливості бути першими — і нам все вдалося. Це тільки початок розвитку в TikTok і я впевнена — попереду ще багато крутих проектів»
Анна Жуковська
генеральний директор Isobar Ukraine

Расскажите друзьям про новость