В рекламе ТМ «Рудь» показали историю рождения новинки сезона
07 Май 2019, 07:00

В рекламе ТМ «Рудь» показали историю рождения новинки сезона

Историю возникновения фруктового рожка «Эйфория» показали с помощью таинственного процесса, происходящий в огромных трубах и емкостях на производстве. Проект реализован агентством Doris Advertising. 

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Кажуть, що життя вимірюється не кількістю зроблених вдихів і видихів, а кількістю моментів, коли від щастя перехоплює подих. Наш ролик — це внутрішня хімія цього відчуття, приховані механізми ейфорії. Якби ейфорія була морозивом — думаємо, вона виглядала би саме так», — розповідає про ідею кампанії креаторка агенції Doris Advertising Валентина Михальчук.  

Расскажите друзьям про новость