В новій кампанії OLX заспівали про «оу-є»-моменти
07 Июл 2021, 12:25

В новій кампанії OLX заспівали про «оу-є»-моменти

Saatchi & Saatchi Ukraine написала пісню і зняла мінікліп про те, чому купувати на OLX — розумно. Рефреном кампанії стали «оу-є»-моменти. Багато кому, хто купує онлайн, знайоме відчуття, коли знайшлася саме та річ. Як з уяви. Коли хочеться вигукнути від щастя, не шкодуючи сусідів. Оце і є «оу-є»-момент.

Це усвідомлення задрайвило креативників, і вони вирішили передати енергію вдалих пошуків глядачам. Так народився формат музичного кліпу.

«Оу-є»-моменти трапляються з героями під вайб треку від гурту ДахаБраха». Додав енергії треку і голос Романа Семенчука — учасника «Голосу країни» та фронтмена гурту «Dimicandum». 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость