В МХП — новий директор Департаменту маркетингу
13 Ноя 2020, 10:53

В МХП — новий директор Департаменту маркетингу

Холдинг МХП взяв курс на трансформацію бізнесу. Компанія перетворюється із сировинної на кулінарну. МХП посилюється сильним топ-менеджментом. Вже прийшли Андрій Булах — заступник Голови правління, директор з організаційної ефективності та управління персоналом; Микола Такзей — директор Департаменту інновацій; Олексій Решетняк -директор Департаменту інформаційних технологій. 

Нещодавно до компанії також приєднався Олексій Безуглий, який очолив Департамент маркетингу.

«Понад два місяці ми працювали над пошуком керівника, котрий очолить напрямок маркетингу та разом з командою працюватиме над трансформацією МХП. Як ми переконалися, для нас важливий не тільки напрям, у якому ми рухаємось, але і швидкість. Тому нового топгравця в команду маркетингу ми обирали виважено і ретельно», — прокоментував призначення Андрій Булах.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Олексій Безуглий має понад 18 років досвіду на ринку FMCG, 15 з яких – на керівній посаді. Зробив великий внесок в розвиток компаній «Оболонь», «Конті», Beverage Trading Company, Biosphera Corporation та ін. Вивів на ринок більше 5 успішних брендів напоїв.  

«Щасливий приєднатись до команди МХП в період трансформації. Розвиток брендів з високою доданою вартістю, які будуть необхідними та потрібними для нашими клієнтів, — це мій основний пріоритет» — наголосив Олексій Безуглий.

Расскажите друзьям про новость