27 Май 2010, 11:50

«Університет Журналістської Майстерності» оголошує про початок конкурсного відбору на третій модуль

«Університет Журналістської Майстерності» оголошує про початок конкурсного відбору на третій модуль

УАВПП за підтримки Системи Компаній Кока-Кола в Україні оголошує про початок прийому заявок на участь в третьому модулі «Університету Журналістської Майстерності».

 

Тема другого модулю: «Головні навички професійного журналіста у епоху Інтернет-журналістики та мультимедійних видавничих компаній. Сучасні ЗМІ на службі у українського суспільства.»

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

 

Формат: активна робота групи з Гостями та Експертами.

Ведучий забезпечує цілісність навчання за темою, допомагає запрошеним гостям у роботі з аудиторією (за потреби), самостійно веде частину занять.

 

Головні блоки навчального модулю:

— журналістика в епоху бурхливого розвитку Інтернет та мобільних пристроїв. Мультимедійна редакція та мультимедійний журналіст. Ключові вимоги сьогодення до професійного журналіста

— Соціальні мережі: «модні фішки» та дійсно корисні інновації в Інтернет. Як сфокусуватися на головному?

— аудиторія Інтернет-ресурсів: для кого ми пишемо?

— безмежні можливості сучасного програмного забезпечення. Як підвищити власну ефективність, просто змінивши звички?

— юридична сторона питання: Інтернет-ЗМІ та відповідальність журналіста

 

Гості та спікери:

— Юрій Свірко (ведучий блогу на «Українській Правді», досвідчений координатор кореспондентської мережі та редактор) — про те, як соціальні мережі, блоги та інтернет-видання поступово змінюють інформаційний світ — як «нові медіа» і як джерела інформації

— Євген Шнурко (ВД «Софтпрес», директор з маркетингу та реклами) — про сучасні вимоги видавців до журналістів, головні тенденції в епоху бурхливого розвитку інтернет-ЗМІ, як мають працювати журналісти, щоб бути затребуваними

— Анна Добривечір (TNS Україна) — про тенденції у споживанні інформації через різні канали, про те, як змінюється попит на інформацію в Інтернет, пресі та на ТБ

 — Олександр Дяченко (юрист УАВПП) — додаткові вимоги до журналіста в епоху «нових медіа»: відповідальність за якість інформації, перевірка інформації, саморегулювання замість реєстрації ЗМІ, юридична база діяльності ЗМІ в Інтернеті.

 

Ведучий: Олексій Погорелов

 

Дати проведення третього модулю — 24-25 червня 2010, м. Київ

 

Програму третього модулю Ви можете завантажити тут

 

Мета проекту — надати молодим особам, які починають кар’єру в журналістиці або бажають покращити та систематизувати знання та досвід, вже набуті у цій професії, доступ до сучасних знань, познайомити їх з професіоналами медіа ринку та навчити сучасним принципам побудови якісних мас-медіа.

 

Проект спрямований на талановитих молодих журналістів, які переважно працюють та мешкають поза межами столиці.

 

ПРАВИЛА ВІДБОРУ В УЧБОВІ ГРУПИ

  • Вік слухачів: 21- 28 років
  • Квоти за географічним принципом: 20% — Київ, 80% — регіони України.
  • Вища або незавершена вища освіта.
  • Загальна кількість слухачів у групі — 20 чоловік
  • Можлива участь лише одного представника від одного видання
  • Навчання в «Університеті Журналістської Майстерності» є безкоштовним
  • Організатор бере на себе усі витрати з організації навчального модулю, харчування та проживання учасників з регіонів, а також компенсує учасникам вартість проїзду до Києва та назад.

 

Групу слухачів буде відібрано шляхом конкурсу поданих документів. Перелік документів на конкурс:

 

Резюме кандидата. Необхідно зазначити Ваш вік, освіту, досвід і місце роботи, контактні телефони та адресу. Чим точніше Ви опишете себе, тим більше шансів пройти конкурсний відбір.

Лист-обгрунтування. Опишіть, будь ласка, навіщо Вам навчання саме за цією тематикою, які Ваші плани особистого розвитку у професії. Поясніть свій інтерес та мотивацію до навчання в «Університеті» в цілому, опишіть свої особисті риси, розкрийте кар’єрні і життєві плани. Чим переконливіші будуть аргументи на користь навчання, тим більше у Вас шансів перемогти.

Опубліковані роботи (копії 3-5 опублікованих робіт). Радимо надіслати Ваші кращі публікації. Надіслані матеріали оцінюються за такими критеріями: креативність теми, стиль викладення матеріалу, відповідність статті концепції видання та інтересам читачів, актуальність інформації, глибина розкриття теми, кількість використаної додаткової інформації, використання інфографіки.

Надіслані матеріали учасникам не повертаються.

 

Завершальним етапом відбору є рішення Ради Опікунів (в окремих випадках можлива телефонна співбесіда кандидата з представником Ради Опікунів).

 

До складу Ради Опікунів входять:

Олексій Погорелов (генеральний директор УАВПП)

Валерій Іванов (президент Академії Української Преси, професор)

Олеся Жулинська (директор зі зв’язків з громадськістю Компанії «Кока-Кола Україна»).

 

Запрошуємо журналістів надсилати заявки на e-mail:

або поштою на адресу УАВПП: 04071, м. Київ вул.Межигірська, 22, кв.20

Контактна особа з питань участі — Оксана Мусієнко, менеджер із сервісу.

Тел. для довідок: 8 (044) 425-57-87

 

Дедлайн прийому заявок від кандидатів -15 червня 2010

Результати конкурсного відбору та список переможців буде оголошено на сайті УАВПП (www.uapp.org) 21 червня 2010

Переможцям буде повідомлено про організаційні деталі по телефону та електронною поштою.

Також на сайті УАВПП будуть додатково оголошені фінальна програма третього навчального модулю та інформація про тренера-коуча, який проведе цей модуль.

 

Нагадаємо, що перший модуль «Університету Журналістської Майстерності» відбувся 16-17 жовтня 2008 був присвячений Сучасній журналістиці, роботі з інформацією та створенню новин. Програму першого модулю можна продивитись тут, а перелік учасників — тут

 

Навчання за програмою другого модулю Університету Журналістської Майстерності який був присвячений темі «Практичні навички написання цікавих для читача матеріалів. Фокус — екологія, зміни клімату, «зелені ініціативи» та корпоративна соціальна відповідальність»  19-20 листопада 2009 пройшли 19 молодих талановитих журналістів з 15 регіонів України та відзначили його практичну цінність в 8,9 балів з 10 можливих

 


 

 

Університет Журналістської Майстерності

3 модуль

 

Дата проведення: 24-25 червня 2010 року

 

Тема: Головні навички професійного журналіста у епоху Інтернет-журналістики та мультимедійних видавничих компаній. Сучасні ЗМІ на службі у українського суспільства.

 

Формат: активна робота групи з Гостями та Експертами.

Ведучий забезпечує цілісність навчання за темою, допомагає запрошеним гостям у роботі з аудиторією (за потреби), самостійно веде частину занять.

 

Головні блоки навчального модулю:

— журналістика в епоху бурхливого розвитку Інтернет та мобільних пристроїв. Мультимедійна редакція та мультимедійний журналіст. Ключові вимоги сьогодення до професійного журналіста

— Соціальні мережі: «модні фішки» та дійсно корисні новації в Інтернет. Як сфокусуватися на головному?

— аудиторія Інтернет-ресурсів: для кого ми пишемо?

— безмежні можливості сучасного програмного забезпечення. Як підвищити власну ефективність, просто змінивши звички?

— юридична сторона питання: Інтернет-ЗМІ та відповідальність журналіста

 

Гості та спікери:

— Юрій Свірко (ведучий блогу на Українській Правді», досвідчений координатор кореспондентської мережі та редактор) — про те, як соціальні мережі, блоги та інтернет-видання поступово змінюють інформаційний світ — як «нові медіа» і як джерела інформації

— Євген Шнурко (ВД «Софтпрес», директор з маркетингу та реклами) — про сучасні вимоги видавців до журналістів, головні тенденції в епоху бурхливого розвитку інтернет-ЗМІ, як мають працювати журналісти, щоб бути затребуваними

— Анна Добривечір (TNS Україна) — про тенденції у споживанні інформації через різні канали, про те, як змінюється попит на інформацію в Інтернет, пресі та на ТБ

— Олександр Дяченко (юрист УАВПП) — додаткові вимоги до журналіста в епоху «нових медіа»: відповідальність за якість інформації, перевірка інформації, саморегулювання замість реєстрації ЗМІ, юридичну базу, яка журналістам одночасно і дозволяє більше, і зобов’язує до більшого у порівнянні із «простими» людьми.

 

Ведучий: Олексій Погорелов

 

ПРОГРАМА                                                         ПРОЕКТ

 

День 1, 24 червня 2010 року

 

10:00 — 10:15

Привітання

  • Ольга Чумак, менеджер із зв’язків зі ЗМІ Компанії «Кока-Кола Україна»

  • Олексій Погорелов, Генеральний директор УАВПП

10:15 — 10:40

Знайомство, розбиття на 3 навчальні групи, по 7 учасників в кожній

10:40 — 11:30

Перше завдання

  • За матеріалами прес-папки розробити стратегію висвітлення теми: запропонувати, що саме піде в Інтернет, а що — в газету. Запропонувати продовження теми

  • Презентувати ідею «редактору» та відстояти її важливість з точки зору інформування читачів

11:30 — 11:45

Кава-пауза

11:45 — 12:00

Інтернет, газети та телебачення. Чому надалі неможливо чекати кращих часів, і як саме треба діяти

12:00 — 13:30

Прес-ланч з Юрієм Свірко, ведучим блогу на «Українській Правді»

Тема: «Що таке блог і соціальна мережа, головна відмінність «електронної газети» від друкованої (аналогової) — погляд автора та редактора».

  • Блоги, соціальні мережі та «традиційні ЗМІ»: унікальні можливості та обмеження кожного із типів ЗМІ

  • Соціальна відповідальність журналістики

  • Сучасні вимоги до журналіста в епоху бурхливого розвитку Інтернет та мобільних пристроїв

13:30 — 14:30

Обід

14:30 — 15:45

Практичне завдання: ваша газета та блоги — як вибудувати систему отримання інформації від активістів соціальних мереж та як задіяти соціальні мережі для розповсюдження інформації? Як газета може стати не лише активним учасником соціальної мережі, але й безцінним джерелом унікальної інформації плюс експертом, здатним оцінити якість та достовірність інформації?

15:45 — 16:15

Сьогоднішні газети та Інтернет сайти — надихаючі приклади. Інтерактивні веб-сайти видань: автомобільний веб-сайт (закордонний), веб-сайт «великого» друкованого видання (типу FT), сайт 1-2 членів УАВПП (де можна гортати сторінки)

16:15 — 16:30

Кава-пауза

16: 30 — 17:30

«Робоче заняття» з соціології. Вивчаємо зміни у споживанні інформації читачами

Гість — Анна Добривечір, заступник Генерального директора компанії TNS Україна

Тема: «Сучасне споживання інформації та наслідки впливу кризи та розвитку інтернет-джерел інформації на читачів»

  • Регулярні дослідження аудиторій — які бачимо тенденції?

  • Розвиток Інтернет: як змінюються аудиторії та їх інформаційні потреби для різних ЗМІ — преса, телебачення, Інтернет?

  • Якої журналістики вимагає суспільство? Чи хочуть люди «знати все» чи просять їм підказувати рішення для складних питань?

17:30 — 18:00

Практичне завдання: дослідження власними силами — що і як можна і навіть треба робити самостійно. Журналісту, редактору, рекламному менеджеру

18:00 — 18:20

Домашнє завдання. Створюємо спільноту випускників Університету Журналістської Майстерності, використовуючи сучасні можливості.

19:00 — 21:00

Вечеря

 

 

День 2, 25 червня 2010 року

 

10:00 — 11:30

Діловий сніданок з Авторитетним Гостем — Євгеном Шнурко, директором з розвитку видавничого будинку «Софтпрес».

Тема: «Блоги, соціальні мережі та інформаційні веб-ресурси. Яка журналістика завжди буде затребуваною?»

  • Інтернет, який змінює інформаційну картину світу: що саме необхідно розуміти з точки зору інформаційного бізнесу?
  • робота у групах — пошук оптимального рішення для розподілу часу та завдань сучасного журналіста між написанням матеріалів на сайт, у газету та в аналітичний журнал
  • презентації командних рішень, їх обговорення, посилення та пошук «надихаючих можливостей»

11:30 — 11:45

Кава-пауза

11:45 — 12:45

Презентації домашніх завдань

12:45 — 13:45

Живий приклад — блогери та «Кока-Кола»

  • Презентація та аналіз проекту «Експедиція-206», створеного компанією «Кока-Кола» з метою знайти відповідь на питання «що таке щастя?»

13:45 — 14:45

Обід

14:45 — 15:00

Юридична сторона питання. Інтернет ЗМІ та відповідальність журналіста.

15:00 — 16:30

Групова бесіда з Олександром Дяченко, медіа-юристом.

Тема: «Можливості, заборони та відповідальність журналіста. Як виконувати свою роботу таку, щоб матеріали були гострими, щоб вони слугували читачам, і щоб постійною редакція не отримувала позови до суду?»

  • Розбираємо типові ситуації
  • Вивчаємо перевірені ефективні рішення.

16:30 — 17:00

Підведення підсумків навчання, вручення сертифікатів

 

Інформація: УАВПП

 

 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео