УНІАН запускає телеканал і FM-станцію
18 Июн 2008, 15:04

УНІАН запускає телеканал і FM-станцію

Проектом УНІАН-ТБ керуватиме колишній президент Національної телекомпанії України Віталій Докаленко. Про це повідомляє УНІАН із посиланням на головного редактора агентства Олександра Харченка

УНІАН запускає телеканал і FM-станцію

Проектом УНІАН-ТБ керуватиме колишній президент Національної телекомпанії України Віталій Докаленко. Про це повідомляє УНІАН із посиланням на головного редактора агентства Олександра Харченка, який оголосив про створення каналу та FM-радіостанції на прес-конференції з нагоди 15-ї річниці заснування УНІАН.

«Віталій Докаленко – досвідчений телевізійний менеджер, — сказав «Телекритиці» генеральний директор холдингу «Главред-УНІАН» Олег Наливайко. – Він розвиватиме канал УНІАН-ТБ. Із кандидатур, які розглядались, пан Докаленко є найдосвідченішим. Він має досвід розбудови каналу ТОНІС і керування Національною телекомпанією України». За словами пана Наливайка, переговори з Віталієм Докаленком велися протягом місяця. Топ-менеджер отримав карт-бланш на формування команди, а канал повинен розпочати мовлення 1 листопада 2008 року.

Сам Віталій Докаленко прокоментував «ТК» своє призначення у позитивному тоні: «Все замечательно. Новый канал. Никто не мешает отстроить технологическую цепочку, нормально выстроить всю историю». Пан Докаленко пообіцяв детальніше поінформувати про плани «УНІАН-ТБ» на початку серпня.
 
На запитання, чи має намір Віталій Докаленко запросити на УНІАН-ТБ тих колег, які працювали з ним на НТКУ, він відповів, що про це поки що говорити зарано. Лілія Кавецька, колишній піар-директор НТКУ, версію про свою подальшу роботу з Віталієм Докаленком не відкинула, але й не підтвердила, зазначивши: «В будь-якому разі я залишаюся людиною Докаленка».
 
«ТК» вже повідомляла про підготовку до запуску інформаційного каналу УНІАН-ТБ, який є одним із переможців конкурсу на мовлення у цифровому мультиплексі МХ-4. Раніше на запитання щодо кадрів, які працюватимуть у цьому проекті, представники УНІАН не відповідали.
 
Олександр Харченко також повідомив, що УНІАН планує налагодити постачання новин безпосередньо на мобільні телефони. «Інтернет дає можливість наближатись до споживача, і надалі ми будемо розвивати сайт агентства unian.net, який сьогодні щодня відвідує від 30 до 50 тисяч осіб», — зазначив пан Харченко. На сайті будуть запроваджуватись усі наявні сьогодні мультімедійні засоби передачі інформації. «Новину можна буде не лише прочитати, а й послухати та побачити», — сказав він.
 
Заступник головного редактора УНІАН Володимир Ільченко повідомив, що агентство планує відкрити корпункти у Москві, Вашингтоні та інших світових столицях. Зараз УНІАН має корпункт у Брюсселі, а також власну кореспондентську мережу в кожній області та кожному великому місті України.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

1 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость