УНІАН запускає телеканал і FM-станцію
18 Июн 2008, 15:04

УНІАН запускає телеканал і FM-станцію

Проектом УНІАН-ТБ керуватиме колишній президент Національної телекомпанії України Віталій Докаленко. Про це повідомляє УНІАН із посиланням на головного редактора агентства Олександра Харченка

УНІАН запускає телеканал і FM-станцію

Проектом УНІАН-ТБ керуватиме колишній президент Національної телекомпанії України Віталій Докаленко. Про це повідомляє УНІАН із посиланням на головного редактора агентства Олександра Харченка, який оголосив про створення каналу та FM-радіостанції на прес-конференції з нагоди 15-ї річниці заснування УНІАН.

«Віталій Докаленко – досвідчений телевізійний менеджер, — сказав «Телекритиці» генеральний директор холдингу «Главред-УНІАН» Олег Наливайко. – Він розвиватиме канал УНІАН-ТБ. Із кандидатур, які розглядались, пан Докаленко є найдосвідченішим. Він має досвід розбудови каналу ТОНІС і керування Національною телекомпанією України». За словами пана Наливайка, переговори з Віталієм Докаленком велися протягом місяця. Топ-менеджер отримав карт-бланш на формування команди, а канал повинен розпочати мовлення 1 листопада 2008 року.

Сам Віталій Докаленко прокоментував «ТК» своє призначення у позитивному тоні: «Все замечательно. Новый канал. Никто не мешает отстроить технологическую цепочку, нормально выстроить всю историю». Пан Докаленко пообіцяв детальніше поінформувати про плани «УНІАН-ТБ» на початку серпня.
 
На запитання, чи має намір Віталій Докаленко запросити на УНІАН-ТБ тих колег, які працювали з ним на НТКУ, він відповів, що про це поки що говорити зарано. Лілія Кавецька, колишній піар-директор НТКУ, версію про свою подальшу роботу з Віталієм Докаленком не відкинула, але й не підтвердила, зазначивши: «В будь-якому разі я залишаюся людиною Докаленка».
 
«ТК» вже повідомляла про підготовку до запуску інформаційного каналу УНІАН-ТБ, який є одним із переможців конкурсу на мовлення у цифровому мультиплексі МХ-4. Раніше на запитання щодо кадрів, які працюватимуть у цьому проекті, представники УНІАН не відповідали.
 
Олександр Харченко також повідомив, що УНІАН планує налагодити постачання новин безпосередньо на мобільні телефони. «Інтернет дає можливість наближатись до споживача, і надалі ми будемо розвивати сайт агентства unian.net, який сьогодні щодня відвідує від 30 до 50 тисяч осіб», — зазначив пан Харченко. На сайті будуть запроваджуватись усі наявні сьогодні мультімедійні засоби передачі інформації. «Новину можна буде не лише прочитати, а й послухати та побачити», — сказав він.
 
Заступник головного редактора УНІАН Володимир Ільченко повідомив, що агентство планує відкрити корпункти у Москві, Вашингтоні та інших світових столицях. Зараз УНІАН має корпункт у Брюсселі, а також власну кореспондентську мережу в кожній області та кожному великому місті України.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость