Українське видання купило гру «Словко»
16 Фев 2022, 11:45

Українське видання купило гру «Словко»

Українське видання Zaxid.net уклало угоду з львівським програмістом Петром Неком та придбало онлайн-гру «Словко», що є україномовною адаптацією популярної онлайн-гри Wordle. Вартість угоди не розголошується

«Я радий, що Zaxid.net вирішив і надалі розвивати «Словко». В них є бачення, як зробити його ще кращим, а я зосереджуся просто на відгадуванні нового слова, – каже Петро Нек. – Ну і приємно, що україномовна версія гри в слова стала доволі популярною, це показує, що україномовний український продукт затребуваний аудиторією, та й дасть сигнал іншим розробникам-ентузіастам робити круті нові речі, які приноситимуть не тільки позитивні емоції, а й прибуток».

У грі планують оновити словники і передбачений вибір «слова дня», який зараз є автоматичним.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Для нас «Словко» є важливим елементом розширення і зміцнення аудиторії. Тисячі наших читачів і так уже грає в цю гру і ми сподіваємось, що після певного технічного доопрацювання, їх стане ще більше, – каже головний редактор ZAXID.NET Олег Онисько. – У подальшому ми маємо намір розвивати на сайті сегмент інтелектуальних ігор».

У грудні минулого року Wordle стала вірусною, а The New York Times Company оголосила про покупку гри за семизначну суму в кінці січня.

Расскажите друзьям про новость