Українське видання Zaxid.net уклало угоду з львівським програмістом Петром Неком та придбало онлайн-гру «Словко», що є україномовною адаптацією популярної онлайн-гри Wordle. Вартість угоди не розголошується
«Я радий, що Zaxid.net вирішив і надалі розвивати «Словко». В них є бачення, як зробити його ще кращим, а я зосереджуся просто на відгадуванні нового слова, – каже Петро Нек. – Ну і приємно, що україномовна версія гри в слова стала доволі популярною, це показує, що україномовний український продукт затребуваний аудиторією, та й дасть сигнал іншим розробникам-ентузіастам робити круті нові речі, які приноситимуть не тільки позитивні емоції, а й прибуток».
У грі планують оновити словники і передбачений вибір «слова дня», який зараз є автоматичним.
«Для нас «Словко» є важливим елементом розширення і зміцнення аудиторії. Тисячі наших читачів і так уже грає в цю гру і ми сподіваємось, що після певного технічного доопрацювання, їх стане ще більше, – каже головний редактор ZAXID.NET Олег Онисько. – У подальшому ми маємо намір розвивати на сайті сегмент інтелектуальних ігор».
У грудні минулого року Wordle стала вірусною, а The New York Times Company оголосила про покупку гри за семизначну суму в кінці січня.