«Український тиждень» висловив недовіру TNS
25 Июн 2009, 07:39

«Український тиждень» висловив недовіру TNS

Журнал «Український тиждень», народні депутати та експерти висловили недовіру результатам досліджень ринку друкованої преси, які проводить компанія TNS Ukraine

«Український тиждень» висловив недовіру TNS

Журнал «Український тиждень», народні депутати та експерти висловили недовіру результатам досліджень ринку друкованої преси, які проводить компанія TNS Ukraine. На їхню думку, дослідницька компанія свідомо дискримінує україномовні видання. Про це повідомляє "Телекритика" .

«Ми постійно стикаємось із ситуацією, коли нас переводять у нижчий ранг через те, що наше видання є україномовним. Це попри те, що аудиторія зростає, і зростає не лише в Києві та на Заході. У нас значно динамічніше зростає аудиторія на Сході: у Донецьку. Дніпропетровську та Запоріжжі», — заявив Микола Шейко, генеральний директор «Українського тижня» під час прес-конференції «Представники громадськості закликають державу протистояти цілеспрямованому витісненню української мови з ринку пресу за допомогою маніпулятивних технологій», у якій взяли участь народні депутати Віктор Уколов (Блок Юлії Тимошенко) та Олесь Доній («Наша Україна — Народна Самооборона»), а також директор Фонду демократичних ініціатив Ілько Кучерів.

«Зараз ніхто з українців не має права отримали інформацію своєю рідною мовою або інформацію з міжнародних брендових видань, які на сьогодні не виходять в Україні українською. Навіть смішно собі уявити «Playboy» україномовним. Але той же самий міжнародний бренд в Латвії, Естонії, Литві виходить національними мовами», — наголосив пан Шейко.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

За словами пана Шейка, однією з причин цієї ситуації є діяльність «організації, яка багато років переконувала своїх клієнтів у тому, що україномовне видання не є ринковим, конкурентноздатним, не має своєї аудиторії».

Його підтримав Ілько Кучерів, заявивши, що дослідження на ринку друкованих видань компанії «TNS Україна» не відповідає професійним стандартам, а Олесь Доній запропонував створити альтернативне агентство для вимірювань рейтингів преси.

Учасники прес-конференції надіслали на ім'я Президента, прем'єр-міністра та Голови Верховної Ради заяву щодо цілеспрямованого витіснення української мови з ринку преси за допомогою маніпулятивних технологій, в яких прямо звинуватили «TNS Україна»

Анна Добривечір, заступник генерального директора «TNS  Україна», досить різко прокоментувала заяви учасників прес-конференції.

«Виступ названих вами добродіїв наочно демонструє те, що сьогодні при проведенні прес-конференції можна не перейматись перевіркою фактів, достатньо голослівних заяв, що і продемонстрували названі вами добродії. Їхні заяви не відповідають дійсності. Дослідження MMI проводиться двома мовами, у дослідженні можуть брати участь всі видання, які відповідають умовам включення (за функціональними показниками — це географія виходу, присутність видання на ринку не менше 6 місяців і заявлений тираж). Дослідження повністю відповідає світовим стандартам, як і всі проекти, які проводить TNS. Аудит проводився у кінці 2006 року незалежним експертом Жілем Буассоном, із висновком якого ринок був ознайомлений. Ні від одного з названих Вами добродіїв чи організацій, які вони представляють, не надходив запит щодо мови проведення опитування. Цікаво задати питання добродіям, які озвучили настільки голослівні звинувачення, на чому вони ґрунтуються? Напевно, вони вважають, що перевірка фактів не відноситься до журналістської роботи?», — відповіла пані Добривечір на запит

Расскажите друзьям про новость