3–4 листопада у студії Lightfield.Productions у Києві пройде social rave. Це новий формат фестивалю соціальної реклами Molodiya Festival, який пропонує 2 доби теорії і практики з комунікацій та створення відео. Участь безкоштовна, за попередньою реєстрацією.
«Social rave – місце для колаборації громадських активістів та креаторів. Ми зберемо разом людей, які роблять притомні соціальні проекти і людей, які роблять притомні комунікації. Разом, з ранку до ночі, ми робитимемо соцрекламу», – пояснює співзасновниця Molodiya Festival Наталя Шевчук.
48 годин учасники матимуть доступ до стокових відео на Depositphotos, монтажних майданчиків та простору студії. Паралельно проходитимуть нон-стоп лекції і воркшопи рекламістів, фахівців з комунікацій та проект-менеджерів, серед них: Гліб Петров (Madcats Agency), Юрій Марченко (Платформа), Олександр Смірнов (TABASCO), Ольга Ситник (Postmen), Владислав Грезєв (TEDxKyiv), Павло Ліневич (Dgbee), Євгенія Драч (фотограф, волонтерка), Владислав Волочай (Southwest concept büro, Katacult, Крутознавство), повний список спікерів – невдовзі на сторінці події.
Для учасників social rave організують нетворкінг із власниками соціально відповідального бізнесу, урядовцями та представниками фондів. На події також проведуть пітчинг для Міністерства інформаційної політики та презентацію свіжої кампанії Програми розвитку ООН в Україні.
У фіналі social rave покажуть найкращі ролики Molodiya Festival та нагородять переможців. У позаконкурсній програмі – добірка кейсів від словенського фестивалю креативності Golden Drum.
«Ми вирішили створити цей майданчик для спільної роботи креаторів та активістів із двох причин: для того, щоб комунікації третього сектору перестали бути до смерті нудними; для того, щоб креатори частіше цікавилися соціальними процесами і долучалися до них», – додає Наталя Шевчук.
Участь безкоштовна, попередня реєстрація обов’язкова, за посиланням