У жовтні розпочне роботу «Університет Журналістської Майстерності»
УАВПП та Система Компаній "Кока-Кола в Україні" оголошують про початок проекту «Університет Журналістської Майстерності».
Мета проекту – надати молодим особам, які починають кар’єру в журналістиці або бажають покращити та систематизувати знання та досвід, вже набуті у цій професії, доступ до сучасних знань, познайомити їх з професіоналами медіа ринку та навчити сучасним принципам побудови якісних мас-медіа.
Проект спрямований на талановитих молодих журналістів, які переважно працюють та мешкають поза межами столиці.
Олексій Погорелов (генеральний директор УАВПП): «Я дуже вдячний компанії "Кока-Кола" за її активну соціальну позицію та підтримку проекту, який дозволить покращити якість матеріалів у місцевих друкованих ЗМІ. Поза межами столиці у молодих людей, які бажають працювати у журналістиці, не так вже й багато можливостей для того, щоб отримати якісну професійну освіту. І для того, щоб готувати для читачів дійсно якісні газети та журнали їм доводиться експериментувати, вчитися самостійно та, до того ж, постійно балансувати між гарною журналістикою та «відпрацюванням» замовлень, взятих не себе комерційним відділом. «Університет Журналістської Майстерності» навчить їх бути професіоналами своєї справи і завжди знаходити відповідні інструменти для вирішення найскладніших завдань професії».
Компанія "Кока-Кола в Україні" постійно ініціює та підтримує різноманітні соціальні проекти спрямовані на розвиток здорового способу життя, покращення екології, розвиток молоді. «Університет Журналістської Майстерності» надасть шанс талановитим молодим журналістам вдосконалити свої знання та професійні навички.
Олеся Жулинська (директор із зв’язків з громадськістю Компанії "Кока-Кола Україна"): «На сучасних журналістах лежить величезна соціальна відповідальність – подавати об’єктивну інформацію та допомагати своїм читачам орієнтуватися у сьогоднішньому житті, яке змінюється надзвичайно швидко. Ми віримо у цей проект, адже тренерами виступатимуть професіонали, знані та шановані у журналістському середовищі. Компанія Кока-Кола докладатиме зусиль, аби молоді журналісти мали можливість і вчитися, і практикувати.»
Тема першого навчального модулю — «Сучасна журналістика. Світовий досвід, українські реалії та шлях до професійного розвитку».
Головні завдання навчальних програм «Університету Журналістської Майстерності»:
· Навчити компетентно поводитися з фактами та працювати з інформацією
· Прищепити навички професійного пошуку джерел інформації та перевірки інформації
· Пояснити принципи складання текстів, жанри подачі інформації, навчити обирати жанр, який найбільш точно пасує як до теми, так і до зібраної інформації
· Розповісти про професійно-етичні принципи роботи журналіста. Навчити відрізняти «джинсу» від професійно підготовленого матеріалу. Навчити продавати свій розум і навички, не зраджуючи інтересам читача.
В програмі першого навчального модулю:
· Перший блок: «Стандарти сучасної журналістики»
· Другий блок: «Інструментарій новинної журналістики»
· Майстер клас «Професійна взаємодія журналіста з прес-службою компанії» від Олесі Жулинської, директора із зв’язків з громадськістю Компанії «Кока-Кола Україна».
· А крім цього — екскурсія на завод "Кока-Кола Беверіджиз Україна".
На перший навчальний дводенний модуль запрошені наступні тренери:
— Савінов Віктор — лектор та тренер з питань організації газетно-журнального виробництва, методик підвищення якості матеріалів в ЗМІ, формування сітки мовлення телеканалів. Професіонал з 21-річним досвідом практичної роботи у ЗМІ як шеф-редактор, генеральний директор, головний редактор, генеральний продюсер, коментатор та журналіст
— Наталія Лігачова — головний редактор видання "Телекритика".
ПРАВИЛА ВІДБОРУ В УЧБОВІ ГРУПИ
З 13 серпня 2008 оголошено прийом робіт від журналістів на перший навчальний модуль, який відбудеться 16-17 жовтня 2008 в Києві. Прийом заявок триватиме до 30 вересня 2008 року.
Вік слухачів: 21- 28 років
Квоти за географічним принципом: 20% — Київ, 80% — регіони України.
Вища або незавершена вища освіта.
Загальна кількість слухачів – 20 чоловік.
«Університет Журналістської Майстерності» безкоштовно навчає слухачів, які пройшли конкурсний відбір. Учасникам компенсується вартість проїзду до Києва та назад, харчування та проживання.
Групу слухачів буде відібрано шляхом конкурсу поданих документів. Перелік документів на конкурс:
· Резюме (Вказати вік, освіту, досвід і місце роботи, контактні телефони та адресу. Чим точніше опише себе журналіст, тим більше шансів у нього пройти конкурсний відбір)
· Аргументуючий лист (претендент повинен пояснити свій інтерес та мотивацію до навчання в «Університеті», описати свої особисті риси, розкрити кар'єрні і життєві плани. Чим переконливіші будуть аргументи на користь навчання, тим більше шансів у кандидата)
· Опубліковані роботи (копії 3-5 робіт). Надіслані матеріали оцінюються за такими критеріями: креативність теми, стиль викладення матеріалу, відповідність статті концепції видання та інтересам читачів, актуальність інформації, глибина розкриття теми, кількість використаної додаткової інформації, використання інфографіки.
Надіслані матеріали учасникам не повертаються.
Завершальним етапом відбору є рішення Ради Опікунів (в окремих випадках можлива телефонна співбесіда кандидата з представником Ради Опікунів). До складу ради входять: Олексій Погорелов (генеральний директор УАВПП), Валерій Іванов (президент Академії Української Преси, професор), Олеся Жулинська (директор із зв’язків з громадськістю Компанії «Кока-Кола Україна»).
Запрошуємо журналістів надсилати заявки на e-mail:
або поштою на адресу УАВПП: 04071, м. Київ вул.Межигірська, 22, кв.20
Контактна особа з питань участі – Ольга Басюк.
Тел. для довідок : 8 (044) 425-57-87
Переможцям буде повідомлено про перемогу телефоном після 3 жовтня 2008.
Крім того, результати конкурсного відбору буде представлено на сайті: www.uapp.org.
Українська Асоціація Видавців Періодичної Преси (УАВПП) — www.uapp.org — добровільна недержавна неприбуткова організація – асоціація видавців, які об’єднали зусилля для того, щоб сприяти розвитку ринку друкованих ЗМІ, та докладати зусиль до збільшення його рекламної ємності, спрощення правил та регуляцій, покращення умов для ведення бізнесу, підвищення його інвестиційної привабливості.
З моменту створення (у 2001 році) УАВПП послідовно докладає зусиль як до покращення законодавства та регулювання стосовно умов для ведення бізнесу, так і передає видавцям знання та технології, необхідні для розвитку бізнесу. УАВПП є членом Всесвітньої Газетної Асоціації (WAN) та Міжнародної Федерації Періодичної Преси (FIPP).
Coca-Cola – найвідоміший у світі газований безалкогольний напій. На сьогодні у світі під торговою маркою компанії Coca-Cola випускається більше 300 видів напоїв. В Україні вперше цей напій скуштували 1982 року, а виробляти його на українському ринку почали 1992-го. Саме відтоді «Система Компанії Кока-кола в Україні» — лідер вітчизняного ринку безалкогольних напоїв. Більш детальна інформація на веб-сторінці www.coca-cola.ua