«Ти — українець. І це твоя суперсила»: соціальна кампанія до Дня Незалежності України
25 Авг 2021, 10:23

«Ти — українець. І це твоя суперсила»: соціальна кампанія до Дня Незалежності України

З нагоди 30 років Незалежності України стартувала національна кампанія “Заповідана сила”

Її мета — відродити гордість наших громадян за те, що вони — українці, а також нагадати кожному, що в нього є суперсила, заповідана нам ще пращурами.

У межах проєкту реалізовано відеоролик, у якому символічно зображено нитку, що єднає покоління. Крім того, на обличчях кожного з героїв ролика виступають руни — прояви суперсил українців. Важливо, що зображення рун були створені спеціально для проєкту, а в їх основу дизайнери заклали елементи української вишивки.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

До того ж, аби вкотре переконатися в унікальності кожного з нас, були задіяні ще й соціальні мережі, у яких команда проєкту публікує ексклюзивні розповіді про сучасних (не)пересічних українців. 

Так, героїнями проєкту вже стали журналістка, блогер та засновниця фестивалю “Made in Ukraine” Юлія Савостіна, художниця, співзасновниця “Сонячної Майстерні” Ольга Ставникович, майстриня народної вишивки Людмила Мельник та інші. У подальших планах — проведення та публікації інтерв’ю з українцями впродовж наступного року. А тому організатори проєкту запрошують усіх бажаючих заповнити форму на сайті та розповісти свою історію. 

Проєкт реалізован комунікаційним агентством DSTRCT.

Расскажите друзьям про новость