Спортсмены вышли за рамки своих возможностей в ролике Nike.
05 Авг 2016, 08:40

Спортсмены вышли за рамки своих возможностей в ролике Nike.

Спортивный бренды выпустил вторую часть Just Do It «UNLIMITED CAMPAIGN», позволив спортсменам и режиссерам бросить вызов себе. Герои ролика Аарон Гордон, Инглиш Гарднер, Джанкарло Стентон, Кевин Дюрант, Мо Фара, Неймар- младший, Найджа Хьюстон, Серена Вильямс, Су Бинтянь и Зак Лавин постоянно расширяют свои границы и доказывают свои безграничные возможности. 


Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость