Соціальний ролик про безпеку на дорозі спроєктували на бібліотеку Вернадського
10 Ноя 2020, 17:51
PR

Соціальний ролик про безпеку на дорозі спроєктували на бібліотеку Вернадського

Компанія «ОККО» запустила соціальний проєкт «Благаю, світись!», темою якого стала проблема високого рівня аварійності на дорогах у темний період доби. У межах акції на будівлю Національної бібліотеки імені В. І. Вернадського спроєктували соціальний ролик про безпеку на дорозі та важливість використання світловідбивачів. 

Онлайн-трансляцію лазерного шоу подивилися більше 20 000 людей. Загалом кампанія охопила понад 2 мільйони українців у соціальних мережах та отримала більше 70 згадок у медіа. 

Загальна висота лазерної проєкції сягала 27 поверхів. Основний меседж акції – світловідбивачі знижують ризик потрапити в аварію.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми переконані, що сучасний бізнес має бути соціально відповідальним. Саме тому, з 2014 року працюємо з питанням підвищення рівня безпеки на українських дорогах. За статистикою Національної поліції України  лише за 2019 рік сталося понад 160 тисяч аварій. У ДТП загинули 3 454 людини, 40% з них – з причини наїзду на пішохода. Ми не можемо ігнорувати проблему великої кількості ДТП у темний час доби, тому цього року вирішили пропрацювати тему непідсвіченності учасників дорожнього руху й запустити проєкт «Благаю, світись!». Ми приємно здивовані реакцією аудиторії на захід – люди активно коментували захід, ділилися роликом, запитували, де можна придбати світловідбивачі – всіх особливо зачепила статистика, цифри дійсно не залишили нікого байдужим», – коментує ініціативу Ярослава Полякова, керівник департаменту корпоративних комунікацій ОККО. 

Кінцева мета – працювати з культурою використання світловідбивачів

ОККО планує продовжувати роботу з темою безпеки на дорозі у темний період доби. Наступний етап проєкту – національна олімпіада серед школярів, що полягає у популяризації світловідбивачів. Олімпіада відбуватиметься у листопаді. Компанія прагне закріпити звичку українців носити одяг чи аксесуари зі світловідбивачами та бути помітними у темний період доби. 

«Благаю, світись!» – це соціальна ініціатива компанії «ОККО», що є частиною щорічного національного проєкту «Благаю, живи! Безпека на дорозі». Проєкт спрямований на те, щоб вплинути на поведінку учасників дорожнього руху та спонукати їх відповідальніше ставитися до безпеки на дорозі.

Расскажите друзьям про новость