Компанія «ОККО» запустила соціальний проєкт «Благаю, світись!», темою якого стала проблема високого рівня аварійності на дорогах у темний період доби. У межах акції на будівлю Національної бібліотеки імені В. І. Вернадського спроєктували соціальний ролик про безпеку на дорозі та важливість використання світловідбивачів.
Онлайн-трансляцію лазерного шоу подивилися більше 20 000 людей. Загалом кампанія охопила понад 2 мільйони українців у соціальних мережах та отримала більше 70 згадок у медіа.
Загальна висота лазерної проєкції сягала 27 поверхів. Основний меседж акції – світловідбивачі знижують ризик потрапити в аварію.
«Ми переконані, що сучасний бізнес має бути соціально відповідальним. Саме тому, з 2014 року працюємо з питанням підвищення рівня безпеки на українських дорогах. За статистикою Національної поліції України лише за 2019 рік сталося понад 160 тисяч аварій. У ДТП загинули 3 454 людини, 40% з них – з причини наїзду на пішохода. Ми не можемо ігнорувати проблему великої кількості ДТП у темний час доби, тому цього року вирішили пропрацювати тему непідсвіченності учасників дорожнього руху й запустити проєкт «Благаю, світись!». Ми приємно здивовані реакцією аудиторії на захід – люди активно коментували захід, ділилися роликом, запитували, де можна придбати світловідбивачі – всіх особливо зачепила статистика, цифри дійсно не залишили нікого байдужим», – коментує ініціативу Ярослава Полякова, керівник департаменту корпоративних комунікацій ОККО.
Кінцева мета – працювати з культурою використання світловідбивачів
ОККО планує продовжувати роботу з темою безпеки на дорозі у темний період доби. Наступний етап проєкту – національна олімпіада серед школярів, що полягає у популяризації світловідбивачів. Олімпіада відбуватиметься у листопаді. Компанія прагне закріпити звичку українців носити одяг чи аксесуари зі світловідбивачами та бути помітними у темний період доби.
«Благаю, світись!» – це соціальна ініціатива компанії «ОККО», що є частиною щорічного національного проєкту «Благаю, живи! Безпека на дорозі». Проєкт спрямований на те, щоб вплинути на поведінку учасників дорожнього руху та спонукати їх відповідальніше ставитися до безпеки на дорозі.