Реклама сравнила торговый центр с джунглями
15 Ноя 2011, 07:25

Реклама сравнила торговый центр с джунглями

 

ТВ ролик для интернет-магазина bidorbuy.co.za от рекламного агентства Volcano Advertising, Южная Африка призывает потребителей совершать покупки онлайн, а не в переполненном торговом центре. Слоган: «Там джунгли, лучше покупай онлайн».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

 

 

Расскажите друзьям про новость