Рейтинг щастя українських співробітників: 43,6% задоволені нинішнім місцем роботи
02 Апр 2021, 09:53

Рейтинг щастя українських співробітників: 43,6% задоволені нинішнім місцем роботи

20 березня весь світ відзначав дуже несподіване, але дуже потрібне (особливо під час тотальних локдаунів, закритих кордонів та зірваних планів) свято – Міжнародний день щастя. Спеціально для цього дня аналітики grc.ua провели власне дослідження щастя серед користувачів послуг кадрового порталу. В опитуванні взяв участь 101 респондент: роботодавці та пошукачі з усієї території України. Як виявилося, більшість з опитаних (43,6%) задоволені своїм нинішнім місцем роботи. 39,6% — категорично незадоволені своєю роботою. Найбільше співробітників дратує організація вільного часу/team building, відсутність перспектив кар’єрного зросту та незадоволення соціальними гарантіями, які надає роботодавець.

Середній бал рівня щастя українських співробітників за шкалою від 1 до 10 (1 – повністю нещасні і 10 – повністю щасливі) – 5,9.

Соціальні пакети у ковід

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Також, у березні експерти grc.ua проаналізували наявність та наповнення соціальних пакетів, які пропонують українські компанії своїм співробітникам.

Окрім офіційного працевлаштування, виплати заробітної плати вчасно та загальнообов’язкового державного страхування, переважна більшість соцпакетів включає в себе оплату навчання (27%), додаткові річні та квартальні бонуси за умови виконання КРІ (16%), організацію дозвілля співробітників (14%), медичне страхування (13%), та інші бонуси від компанії.

При цьому 68,5% співробітників, яки прийняли участь у опитуванні grc.ua, зазначають, що наявність соцпакета є важливою, але не обов’язковою умовою вибору роботодавця. Ще для 27,6% співробітників, наповення та наявність соцпакету — головна умова, за якої вони они пристануть на пропозицію від компанії. І тільки 3,9% вважають, що соціальний пакет не важливий і не потрібен.

Коронавірус не тільки змінив підхід до робочого часу, легалізувавши гнучкий або віддалений графік роботи, а й вплинув на наповнення соціальних пакетів. Так, частина компаній до переліку корпоративних бонусів додали так званий «антиковідній пакет», який передбачає відшкодування вартості ПЛР-тестів (22,8% співробітників, опитаних аналітиками grc.ua, відзначили це нововведення в своїх соціальних пакетах), страховку від коронавируса (11%), лікування в межах встановленого річного бюджету або грошову компенсацію в разі підтвердження захворювання (3,9%). Частина компаній в свій соціальний пакет включили забезпечення співробітників масками і антисептиками. 48,8% співробітників в якості бонусу вказують можливість працювати віддалено або частково віддалено.

Огляд ринку праці у першому кварталі 2021

У першому кварталі 2021 найбільш затребуваними професіями на ринку праці були: роботодавці найчастіше шукали менеджерів відділу продажів (в березні на сайті grc.ua було 3416 вакансій категорії), IT і телеком фахівців (14.5% усіх вакансій на кадровому порталі grc.ua), медперсонал (роботодавці шукають працівників усіх рівнів: від санітарів до лікарів вузької спеціалізації і менеджерів-управлінців медичними установами). П’ятірку лідерів за кількістю вакансій закривають маркетинг (5.5%) і банки (+ 79% за кількістю вакансій і + 11% за кількістю резюме в порівнянні з першим кварталом 2020).

За підсумками першого кварталу 2021 року найбільше резюме від менеджерів відділу продажів (13.4% від усіх резюме на сайті grc.ua), IT і телеком-фахівців (9%) і в категорії «Початок кар’єри» (12.5%). Якщо порівнювати показники цього року з аналогічним періодом в 2020 році, позитивну динаміку за кількістю резюме від претендентів показали лише дві категорії «Адміністративний персонал» (+ 24%) та «Банки» (+ 11%), всі інші категорії зменшилися. Причина очевидна — епідемія, локдауни та складна політична і економічна ситуація в країні і світі мотивує працівників більше цінувати їх нинішнє місце роботи і не гнатися за журавлем в небі. Максимальне падіння числа резюме показали категорії «Домашній персонал» (-37%), «Спорт і фітнес» (-30%), «Авто» (- 24%), «Транспорт» (-23%) і «Інсталяція» (- 22%).

Расскажите друзьям про новость