МАМІ представляє Rating Creativity&Craft marketing agencies фестивального сезону 2019-2020.
Rating Creativity&Craft marketing agencies складається згідно методики, яка раніше запроваджена МАМІ спільно з ВРК, і враховує бали, які агентства здобули на рекламних фестивалях і конкурсах в 2019 та 2020 роках. Наразі ВРК використовує інші правила для рейтингу креативності. В методиці МАМІ оновлення будуть вже у новому фестивальному сезоні. В рейтингу представлені тільки агенції, які є учасниками МАМІ.
Рейтинг креативності та майстерності агентств маркетингових сервісів фестивального сезону 2019/2020 (Creativity & Craft Rating)
№ | Agency | Ad Black Sea | Ukrainian Design The Very Best Of | ADC*UA | WOW DONE AWARDS | KIAF | Points |
1 | MEX a member of Havas | 6 | 32 | 50 | 88 | ||
2 | Adsapience | 34 | 34 | ||||
3 | TWIGA Ukraine (TWIGA GO!) | 22 | 4 | 26 | |||
4 | Digital Chain | 2 | 4 | 6 | 12 | ||
5 | Profi ads | 6 | 6 | ||||
6 | ALL Motion Group | 2 | 2 |
Лідера творчих перегонів — агентство MEX a member of Havas відзначено нагородою від МАМІ. Це «магічна піраміда» — авторська робота Лізи Портнової, що символізує баланс, обґрунтованість та вершину креативної майстерності.
Пропонуємо ознайомитися з успішними кейсами, які принесли учасникам рейтингу перемогу на фестивалях та конкурсах:
MEX a member of Havas, кейс «TryBlueSky» для Авіаційно-космічного центру КПДЮ
Adsapience, кейси
«Brand with purpose» для Mastercard
«Lenovo Ageless Shooters» для Lenovo
TWIGA Ukraine (TWIGA GO!) кейси:
«#PlayWithHeart (#грайдушею)» для Bella Trade
«lays how we won 50% of the cheaps market» для PepsiCo Ukraine
Digital Chain, кейси:
«Fired up to win!» для Parimatch
«Digital Chain Identity» для Digital Chain
«Daring to be epic» для Parimatch
Profi ads, кейс «Презентація Mitsubishi NEW ASX» для Mitsubishi Motors Company Ukraine
ALL Motion, кейс «Martini Food Love» для Bacardi-Martini Ukraine