MTV стверджує, що ТБ — найефективніший канал комунікації
Дослідження «Бета Життя Молоді» було створено за підтримки компаній MTV Networks Nokia, 20th Century Fox, Fox Mobile Group та Channel 4. Було здійснено аналіз того, яким чином молодь залучає телебачення, Інтернет тощо, аби отримати інформацію про той чи інший продукт або бренд перед тим як здійснити покупку.
За результатами проведеного дослідження 1 із 4 людей стверджують, що вперше дізнаються про бренд/продукт з реклами на телебаченні, а 6 з 10 говорять про те, що саме TV реклама впливає на їхній вибір. Більше того, на думку молоді, продукт, що рекламується на телебаченні автоматично підвищує свій статус та рівень якості. Також стало відомо, що респонденти зазвичай мають улюблений телеканал, з якого незмінно черпають інформацію (80% в США, 73% в Королівстві Великої Британії, 70% в Німеччині та 80% в Індії). Винятком стала Японія, де лише 38% молоді орієнтуються на інформацію, отриману під час перегляду телебачення.
У молоді в пріоритеті також залишається Інтернет. 71% опитуваних вказали, що саме Інтернет допомагає зорієнтуватись у виборі, адже блоги, інформаційні сайти та соціальні мережі є дуже важливими у здійсненні оптимального вибору.
«Дослідження «Бета Життя Молоді» покращило та оновило наші знання про важливість технологій та медіа для молоді з часів попереднього дослідження MTV «Крутий Об’їзд», — говорить Джайлз Робінзон, старший віце-президент компанії Віаком Бренд Солюшнз Інтернешнл. – «Варто зазначити, що не зважаючи на економічний клімат та несприятливі обставини для реклами, ми й досі переконуємося — реклама на телебаченні залишається найефективнішим способом прямого впливу на цільову аудиторію. Також важливим є факт впливу Інтернет-блогів та он-лайн досліджень на формування рішення покупців. Це у свою чергу підкреслює важливість репутації он-лайн менеджменту для брендів, які намагаються стрімко поширити знання про своє ім’я, а також необхідність створювати акції формату 360%. Подібні дослідження допомагають краще зрозуміти нашу цільову аудиторію – що веде за собою прийняття більш ефективних рішень рекламними партнерами, які націлені на досягнення аудиторії».
«Дослідження «Бета Життя Молоді» покращило та оновило наші знання про важливість технологій та медіа для молоді з часів попереднього дослідження MTV «Крутий Об’їзд», — говорить Джайлз Робінзон, старший віце-президент компанії Віаком Бренд Солюшнз Інтернешнл. – «Варто зазначити, що не зважаючи на економічний клімат та несприятливі обставини для реклами, ми й досі переконуємося — реклама на телебаченні залишається найефективнішим способом прямого впливу на цільову аудиторію. Також важливим є факт впливу Інтернет-блогів та он-лайн досліджень на формування рішення покупців. Це у свою чергу підкреслює важливість репутації он-лайн менеджменту для брендів, які намагаються стрімко поширити знання про своє ім’я, а також необхідність створювати акції формату 360%. Подібні дослідження допомагають краще зрозуміти нашу цільову аудиторію – що веде за собою прийняття більш ефективних рішень рекламними партнерами, які націлені на досягнення аудиторії».
За підтримки OTX Europe, разом з MTV Networks, 20th Century Fox, Fox Mobile Group, Nokia та Channel 4, дослідження залучило 8,000 молодих людей віком від 12 до 24 років, у період вересень-грудень 2008р.