19 Дек 2011, 10:50

MTV дополнила рекламную кампанию «Sexidents» новыми роликами

В марте 2011 MTV совместно с рекламным агентством Grey, Германия разработали серию смешных принтов в рамках кампании «Sexidents» со слоганом «Секс — это не случайность. Всегда пользуйся презервативом». А 1 декабря, ко Всемирному дню борьбы против СПИДа, агентство создало несколько роликов в том же стиле.

 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

 

 

 

 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео