Митці захопили зовнішню рекламу Києва.
15 Фев 2018, 07:52

Митці захопили зовнішню рекламу Києва.

13 лютого у креативній спільноті IZONE відбулася вечірка з нагоди розкриття секретного проекту Точки дотику від мистецького дуету Hesselholdt & Mejlvang (Данія). Проект реалізував фонд ІЗОЛЯЦІЯ у співпраці з компанією BigMedia, найбільшим сейлз-хаусом зовнішньої реклами в Україні. На відкритті проекту виступили данські мисткині Софі Хессельхольдт та Вібеке Майлван, кураторка Катерина Філюк та директор компанії BigMedia Олена Бесхлібна. На події були присутні журналісти, митці та представники креативної спільноти Києва. З 5 січня 2018 року Точки дотику прикрасили 50 білбордів у Києві. На акварельних малюнках данських художниць синя й жовта фарба змішуються, створюючи смугу яскравого зеленого кольору, що символізує надію. Слогани «Шукаймо точки дотику», «Краса в єднанні» та «ЦЯ МИТЬ – і є початок» – це заклики до дії, до змін насамперед у наших головах. Вони змушують нас замислитися про спілкування й зв’язки між людьми у сучасному складному світі, а також про наші конкретні вчинки, щоб змінити наявний стан речей. Це заклики об’єднуватися й разом творити кращий світ і краще майбутнє. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость