13 лютого у креативній спільноті IZONE відбулася вечірка з нагоди розкриття секретного проекту Точки дотику від мистецького дуету Hesselholdt & Mejlvang (Данія). Проект реалізував фонд ІЗОЛЯЦІЯ у співпраці з компанією BigMedia, найбільшим сейлз-хаусом зовнішньої реклами в Україні. На відкритті проекту виступили данські мисткині Софі Хессельхольдт та Вібеке Майлван, кураторка Катерина Філюк та директор компанії BigMedia Олена Бесхлібна. На події були присутні журналісти, митці та представники креативної спільноти Києва. З 5 січня 2018 року Точки дотику прикрасили 50 білбордів у Києві. На акварельних малюнках данських художниць синя й жовта фарба змішуються, створюючи смугу яскравого зеленого кольору, що символізує надію. Слогани «Шукаймо точки дотику», «Краса в єднанні» та «ЦЯ МИТЬ – і є початок» – це заклики до дії, до змін насамперед у наших головах. Вони змушують нас замислитися про спілкування й зв’язки між людьми у сучасному складному світі, а також про наші конкретні вчинки, щоб змінити наявний стан речей. Це заклики об’єднуватися й разом творити кращий світ і краще майбутнє.
04 Ноя 2024
- Netflix представил свой адвент-календарь
- В отделениях украинской почтовой компании появились сообщения на тему безбарьерности
- Коллажи, наклейки и минимализм: 10 трендов в графическом и SMM-дизайне в 2025 году
- Louis Vuitton выпустил собачью будку стоимостью $60 000
- Неровности на лондонских дорогах напомнили о важности самообследования груди
- Сеть кинотеатров выпустила ведро для попкорна, которое оживляет гладиаторский бой в Колизее
- Японский McDonald’s представил нового маскота
- IKEA выплатит компенсацию жертвам принудительного труда из Восточной Германии