25 лютого виповнюється 150 років від Дня народження Лариси Косач-Квітки, видатної Лесі Українки, поетеси, драматургині, перекладачки, фольклористки, культурної та громадської діячки.
З нагоди ювілею Міністерство культури та інформаційної політики спільно з агенцією Postmen запустили проєкт «Леся Українка: 150 імен». Офіційними партнерами проєкту стали Епіцентр, Нова пошта та Zagoriy Foundation.
«Віримо у свою країну та працюємо заради її розвитку — орієнтири, на яких ґрунтується бізнес-групи компаній “Епіцентр”, — зазначила Галина Герега, засновник та голова товариства, — Саме тому щороку Епіцентр не лише підтримує важливі культурні та соціальні заходи, а й долучається до благодійності та допомагає реалізовувати національні проєкти, зокрема, вшанування пам’яті такої яскравої, відомої всьому світові постаті як Леся Українка».
Також Епіцентр з агенцією Postmen вирішили продовжити масштабний мистецький проєкт «Леся Українка: 150 імен» та реалізують першу zero waste виставку в Україні та світі. Під час роботи мистецького проєкту в Українському Домі агенція Postmen разом з Епіцентром налагодить подальше використання і переробку матеріалів експозиції: банерів, текстилю і тканин. Залучені до проєкту дизайнери перетворять всі матеріали виставки на дизайнерські речі. Згодом колекцію «Леся Українка: 150 імен» Епіцентр представить на окремій події.
Окрім підтримки створення експозиції, Нова пошта планує підтримати створення інтерактивної вікторини у вигляді гри, яка дозволить кожному відвідувачу випробувати свої знання життя і творчості Лесі Українки. Найкращі знавці отримають подарунки в поштоматах Нової пошти, що будуть розміщені в Українському Домі.
«Для нас цей проєкт — можливість підтримати тих, чиє покликання дарувати позитивні емоції та творчо розвивати суспільство. Тим паче в цей складний для креативної індустрії час, коли українські митці вже майже рік мають обмежені можливості для реалізації та демонстрації свого потенціалу», — коментує Вячеслав Климов, співвласник Нової пошти.
Зазначимо, що Міністерство культури та інформаційної політики разом з Укрпоштою запустили лімітований тираж марок з нагоди 150 років від Дня народження Лесі Українки. Для дизайну марок використали розроблену агенцією Postmen ювілейну айдентику.
На марках Лариса Косач-Квітка постає в різних образах, що завдяки кольоровим рішенням підкреслює концептуальне бачення проєкту та розкриває багатогранність мисткині. Такий підхід дозволяє вийти за рамки «класичного» зображення мисткині та поєднати із сучасними тредами, близькими молодій аудиторії.
Весь лімітований друк проведено в рамках проєкту Укрпошти «Власна марка».
Читати також: «Леся Українка: 150 імен». Як створювалаcь айдентика для мистецького проєкту
Нагадаємо, Міністерство культури та інформаційної політики разом з Postmen, а також офіційними партнерами проєкту, запрошують креативні індустрії, українських виробників, громадські та культурні кола активно використовувати айдентику «Леся Українка: 150 імен», в тому числі для створення ексклюзивних та лімітованих продуктів, брендованих сервісів чи інших рішень.
За посиланням: identity.150imenlesi.org — кожен охочий безкоштовно може завантажити необхідні візуальні матеріали, щоб на їх базі створити власні ілюстрації, проєкти та продукти.
25 лютого, у день народження Лесі Українки, відбудеться офіційне відкриття Масштабного мистецького проєкту «Леся Українка: 150 імен» в Українському домі (вул. Хрещатик, 2). Подію можна буде відвідати з дотриманням карантинних вимог 25 лютого за запрошеннями, а з 26 лютого до 8 березня — вхід безкоштовний.
Зазначимо, що 29 січня Президент України Володимир Зеленський підписав указ про відзначення 150-річчя від дня народження видатної української письменниці, громадської діячки Лесі Українки.
Протягом 2021 року під егідою Міністерства культури і інформаційної політики та Державного агентства України з питань мистецтв та мистецької освіти відбудеться серія заходів з нагоди 150-річного ювілею Лесі Українки. Детальна інформація про всі події буде з’являтися на офіційному сайті: 150imenlesi.org, а також регулярно оновлюватиметься. Відвідувачі можуть підписатися на новини про різні заходи.