Мінкульт запустить на ТБ ролики про вишиванку
Наступного року Міністерство культури і туризму планує реалізувати на українських телеканалах соціальний рекламний проект «Про що говорить вишивка». Він буде популяризувати автентичні традиції різних регіонів країни.
За словами Тіни Пересунько, прес-секретаря міністра культури і туризму, інформація про конкурс на реалізацію проекту буде невдовзі розміщена на сайті Міністерства культури, а згодом буде проведено тендер. А от його сума ще не розглядалась, оскільки не прийнято проект бюджету на 2009 рік.
Вартість останньої соціальної рекламної кампанії під егідою Мінкультуту, «Наша мова», яка розпочалась у липні і триватиме до початку 2009 року, становить 490 тис. грн. Колегія Міністерства схвалила пілотний проект студії «КІН продакшен» на чолі з режисером та керівником проекту Ігорем Купрієм і дофінансувала його.
До кампанії з популяризації української мови залучені телеканали «ЕРА», «5 канал», «Перший національний», «ТЕТ», «1+1», «Культура», «Інтер+», КДРТРК та обласні державні телерадіокомпанії. На сьогодні на телекранах вже з’явилось 12 «мовних» роликів. А всього, в рамках кампанії, буде показано 24, за кількістю адміністративних регіонів України.
Як повідомили в Мінкультури, окрім телевізійного промо, з часом передбачається також практика розміщення соціальних рекламних повідомлень в радіо-ефірах та в засобах зовнішньої реклами.