McDonald’s выпустил ASMR-ролик с нежным нашептыванием.
07 Июл 2018, 08:36

McDonald’s выпустил ASMR-ролик с нежным нашептыванием.

ASMR-видео, которые вызывают «мурашки по коже», становятся все более популярными на YouTube. Растущее сообщество уже привлекло внимание таких брендов как IKEA, а теперь и McDonald’s. В ролике комедийный актер Джон Гудмен нашептывает текст для продвижения нового бургера со свежей говядиной.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость