МакДональдз починає працювати «на винос» та відкриває літні майданчики
12 Май 2020, 22:00

МакДональдз починає працювати «на винос» та відкриває літні майданчики

Щоб поділити радість з клієнтами, мережа повертає улюблений бургер Роял Чіз.

Згідно з рішенням Уряду України про послаблення карантинних обмежень, з 11 травня додатково до сервісів доставки та МакДрайв страви в МакДональдз можна замовити й отримати «на винос».
Також клієнти можуть користуватися майданчиками мережі просто неба.

Щоб поділити радість з клієнтами, мережа повертає улюблений бургер Роял Чіз.

МакДональдз повертає Роял Чіз, щоб поділити з клієнтами радісну новину та зробити послаблення обмежень ще приємнішим. Бургер доповнено варіацією зі свіжими овочами, а для любителів
подвійного біфштекса додано версію Дабл Роял Чіз — одна з найдовгожданніших страв у МакДональдз, яку в соціальних мережах часто просять повернути поціновувачі бургера. Замовити
Роял Чіз або будь-які інші страви можна, як і раніше, через сервіс доставки та через МакДрайв, а з 11 травня — ще й «на винос», через експресвікно чи тамбур, або посмакувати на літньому майданчику.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

За такою схемою працюватимуть 78 ресторанів з 92 наявних. Експресвікна й тамбури, що дають замовлення «на винос», відкриті за новим розкладом з 8:00 до 22:00. Позбавлені можливості
обслуговувати 14 ресторанів мережі, які переважно розміщені в торгових центрах, що не працюють у період карантину.

Незмінний пріоритет для МакДональдз — безпека та здоров’я клієнтів і працівників. Працівники нагадують клієнтам про потребу дотримуватися рекомендованої дистанції. Для зручності перед
рестораном нанесено розмітку, яка показує безпечну відстань, а на літніх майданчиках з цією ж метою встановлено нагадування про те, що за столиком також слід дотримуватися дистанції.

У цей період мережа посилила й без того суворі процедури з контролю якості, чистоти та гігієни в закладах. Усі поверхні на кухні й у залі дезінфікуються спеціальним розчином, поруч з експресвікнами
додатково встановлено дезінфекційні диспенсери для відвідувачів. Працівники дотримуються рекомендованої дистанції до відвідувача, а замовлення видають безконтактно. Кожні дві години чи
за потреби частіше проводиться дезінфекція всіх поверхонь, з якими контактують гості. Мінімум щогодини протираються поверхні в зоні виробництва й обслуговування. Усі роботи проводяться в
одноразових рукавичках і масках.

Нагадаємо, що з 17 березня, згідно з рішенням уряду, МакДональдз закрив усі ресторани. У цей період придбати страви можна було тільки через сервіс доставки та МакДрайв. Головна мета для
компанії на цей період була зберегти робочі місця та фінансово підтримати працівників, адже понад 60% команди лишилися незайняті. Нині всі працівники закритих ресторанів, а також працівники старші за 55 років отримують оплату за простоювання чи перебувають в оплачуваних відпустках.

Расскажите друзьям про новость