The LEGO Group анонсувала соціальну ініціативу #LetsBuildTogether з основною метою — підтримати родини за допомогою ідей для ігор, коли ми залишилися з дітьми вдома. Але з іншого боку, компанія прагнула донести ідею, що карантин – це не лише обмеження, а і чудова можливість провести більше часу з родиною, в тому числі — спільно збираючи набори LEGO®, які вже є у багатьох вдома. Тому і зараз, в період невизначеності, гра та навчання з кубиками LEGO® стане як ніколи актуальною.
Для реалізації було створено сторінку проекту, а учасники ділилися ідеями про те, що можна збудувати з кубиків LEGO®, використовуючи хештег #LetsBuildTogether у своїх дописах у соцмережах. Комунікаційним партнером проєкту в Україні виступила комунікаційна агенція Ogilvy Україна.
Ініціативу підтримали більше 30 популярних блогерів і журналістів провідних українських ЗМІ. На своїх сторінках у соціальних мережах вони розповідають, як можна перетворити навчання на гру й поза школою привити дітям важливі в сучасному світі навички: критичне мислення, креативність і вміння долати складнощі.
«Ми пишаємося цією співпрацею зі світовим лідером, який вже багато років дарує незабутні емоції і корисний досвід своїм прихильникам у всьому світі, — прокоментувала Дар’я Тафінцева, генеральний директор Ogilvy Україна. — Тішимося, що забезпечуючи комунікаційну підтримку, маємо можливість зробити свій внесок у розвиток культури виховання дітей через гру, як того навчає бренд LEGO®».
Учасники соціальної ініціативи зазначають, що відчувають підтримку бренду, який надихає будувати свій особливий світ, відходити від стандартів складання моделей за інструкцією, бути сміливими у своїх мріях і розвивати творчий потенціал. А різноманіття наборів від LEGO® дозволяє задовольнити мрії як дівчаток, так і хлопчиків, без вікових обмежень.