«Кращий календар Європи — 2009»
25 Май 2009, 14:12

«Кращий календар Європи — 2009»

Студія графічного дизайну Юрка Гуцуляка отримала Золоту нагороду на European Design Awards 2009 в номінації «Календар» за роботу «Мандрівний календар» для ТМ HUGGIES

«Кращий календар Європи — 2009»

Студія графічного дизайну Юрка Гуцуляка отримала Золоту нагороду на European Design Awards 2009 в номінації «Календар» за роботу «Мандрівний календар» для ТМ HUGGIES.

Урочиста церемонія нагородження цього року відбулася в Цюриху (Швейцарія) 17 травня в рамках European Design Festival, який щороку збирає кращих дизайнерів з усього континенту.

 
Юрко Гуцуляк вже другий рік поспіль отримує цю нагороду і є вже відомою персоною в дизайнерських колах Європи. European Design Awards відбувається під патронатом ICOGRADA (Міжнародна Рада Асоціацій Дизайнерів) за сприяння 12 провідних видань з дизайну: 2+3D, +design, étapes, idpure, [kAk), Novum, TYPO, designaustria, Graphic, Progetto Grafico, Visual, Grafik Tasarim.
 
Саме представники цих часописів і є членами журі, що забезпечує надзвичайний рівень якості робіт переможців. За результатами нагородження публікується щорічне видання, до якого входять всі власники золотих, срібних та бронзових нагород, а також деякі фіналісти. Каталог розповсюджується по всьому світу і віддзеркалює якість європейського дизайну за кожен окремий рік.

Голова журі Michel Chanaud, засновник, редактор та арт-директор журналу étapes (Франція): «Немовлята не помічають часу. Вони живуть сьогоденням, і їхнє майбутнє ще більш невиразне ніж їхнє минуле, яке, фактично, є лише примарними спогадами. Календар переможець – це надзвичайно вдале вирішення того як матеріально відобразити час прив'язуючи його до чисто людської одиниці виміру: кроку».

Мандрівний календар

 
 

 
 
 

 

 

 
 
 

 
 

Бриф
Перш за все це іміджева річ, яка має бути цікавою як подарунок, що створює святковий настрій. Календар має поєднувати функціональність та унікальність ідеї. Саме ці два моменти є визначними для того, щоб календар стояв на робочих столах цілий рік. Він має слугувати ще одним нагадуванням про піклування та захист, які надають шкірі малюків продукти Huggies.
Цільова аудиторія — це люди, які безпосередньо пов'язані з просуванням бренду та контактують з кінцевим споживачем: менеджмент компаній-дистриб'юторів продукції Huggies, регіональні та територіальні менеджери продаж, педіатри.
 
Завдання
Календар має точно відображати філософію та основні цінності бренду.
Філософія HUGGIES — це радість, задоволення, свобода відкриття та пізнання дивовижного світу, це комфорт та свобода процвітання. HUGGIES дозволяє малюку вільно крокувати по життю, вивчати довкілля, та не звертати уваги на "маленькі проблеми", що можуть трапитися.
В очах HUGGIES кожен малюк — індивідуальність. Його світ неповторний і дивовижний, а гра — це серйозна справа.
 
Вирішення
Серед багатьох ідей, які ми напрацювали, ми вибрали як приоритетну саме ідею з двома «дитячими ніжками » , що пересуваються по черзі вздовж сторінки імітуючи кроки малюка, а також вказують на поточний день і попередній, чи наступний, за бажанням користувача. Цей прийом точно відображає свободу руху, процес розвитку дитини, та процес пізнання світу. Кожен новий день — це крок вперед. З другого боку функціонально корисним є те що користувач може позначати поточний день. HUGGIES має 4 корпоративних кольори, які в Мандрівному календарі відображують пори року: блакитний — зима, зелений — весна, жовтий — літо, оранжевий — осінь. Навколишній світ показано за допомогою паттернів, що складаються з простих легковпізнаваних речей, з яких дитина починає вивчати світ — об'єктів живої природи та природних явищ. Ми вирішили виготовити календар з кольорового паперу за допомогою шовкотрафаретного друку. Він виглядає по-дитячому невинно, ніби зроблений вручну.
 
Результат
Календар став справжнім сюрпризом для тих, хто його отримав. Перша реакція – це здивування. Людям було цікаво, що це таке і як воно працює. А після того, як вони пробували пересувати «дитячі ніжки», ідея вже ставала зрозумілою. Календар викликав захоплення та радість. Це подарунок, який привертає увагу, піднімає настрій і створює позитивні емоції цілий рік. А головне нагадує людям, що HUGGIES пам'ятає про них і піклується про їхніх діток.
 
Календар є частиною вітального комплекту і доповнюється подарунковим пакетом та вітальною карткою.
 
 

Расскажите друзьям про новость