«Кращий календар Європи — 2009»
25 Май 2009, 14:12

«Кращий календар Європи — 2009»

Студія графічного дизайну Юрка Гуцуляка отримала Золоту нагороду на European Design Awards 2009 в номінації «Календар» за роботу «Мандрівний календар» для ТМ HUGGIES

«Кращий календар Європи — 2009»

Студія графічного дизайну Юрка Гуцуляка отримала Золоту нагороду на European Design Awards 2009 в номінації «Календар» за роботу «Мандрівний календар» для ТМ HUGGIES.

Урочиста церемонія нагородження цього року відбулася в Цюриху (Швейцарія) 17 травня в рамках European Design Festival, який щороку збирає кращих дизайнерів з усього континенту.

 
Юрко Гуцуляк вже другий рік поспіль отримує цю нагороду і є вже відомою персоною в дизайнерських колах Європи. European Design Awards відбувається під патронатом ICOGRADA (Міжнародна Рада Асоціацій Дизайнерів) за сприяння 12 провідних видань з дизайну: 2+3D, +design, étapes, idpure, [kAk), Novum, TYPO, designaustria, Graphic, Progetto Grafico, Visual, Grafik Tasarim.
 
Саме представники цих часописів і є членами журі, що забезпечує надзвичайний рівень якості робіт переможців. За результатами нагородження публікується щорічне видання, до якого входять всі власники золотих, срібних та бронзових нагород, а також деякі фіналісти. Каталог розповсюджується по всьому світу і віддзеркалює якість європейського дизайну за кожен окремий рік.

Голова журі Michel Chanaud, засновник, редактор та арт-директор журналу étapes (Франція): «Немовлята не помічають часу. Вони живуть сьогоденням, і їхнє майбутнє ще більш невиразне ніж їхнє минуле, яке, фактично, є лише примарними спогадами. Календар переможець – це надзвичайно вдале вирішення того як матеріально відобразити час прив'язуючи його до чисто людської одиниці виміру: кроку».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Мандрівний календар

 
 

 
 
 

 

 

 
 
 

 
 

Бриф
Перш за все це іміджева річ, яка має бути цікавою як подарунок, що створює святковий настрій. Календар має поєднувати функціональність та унікальність ідеї. Саме ці два моменти є визначними для того, щоб календар стояв на робочих столах цілий рік. Він має слугувати ще одним нагадуванням про піклування та захист, які надають шкірі малюків продукти Huggies.
Цільова аудиторія — це люди, які безпосередньо пов'язані з просуванням бренду та контактують з кінцевим споживачем: менеджмент компаній-дистриб'юторів продукції Huggies, регіональні та територіальні менеджери продаж, педіатри.
 
Завдання
Календар має точно відображати філософію та основні цінності бренду.
Філософія HUGGIES — це радість, задоволення, свобода відкриття та пізнання дивовижного світу, це комфорт та свобода процвітання. HUGGIES дозволяє малюку вільно крокувати по життю, вивчати довкілля, та не звертати уваги на "маленькі проблеми", що можуть трапитися.
В очах HUGGIES кожен малюк — індивідуальність. Його світ неповторний і дивовижний, а гра — це серйозна справа.
 
Вирішення
Серед багатьох ідей, які ми напрацювали, ми вибрали як приоритетну саме ідею з двома «дитячими ніжками » , що пересуваються по черзі вздовж сторінки імітуючи кроки малюка, а також вказують на поточний день і попередній, чи наступний, за бажанням користувача. Цей прийом точно відображає свободу руху, процес розвитку дитини, та процес пізнання світу. Кожен новий день — це крок вперед. З другого боку функціонально корисним є те що користувач може позначати поточний день. HUGGIES має 4 корпоративних кольори, які в Мандрівному календарі відображують пори року: блакитний — зима, зелений — весна, жовтий — літо, оранжевий — осінь. Навколишній світ показано за допомогою паттернів, що складаються з простих легковпізнаваних речей, з яких дитина починає вивчати світ — об'єктів живої природи та природних явищ. Ми вирішили виготовити календар з кольорового паперу за допомогою шовкотрафаретного друку. Він виглядає по-дитячому невинно, ніби зроблений вручну.
 
Результат
Календар став справжнім сюрпризом для тих, хто його отримав. Перша реакція – це здивування. Людям було цікаво, що це таке і як воно працює. А після того, як вони пробували пересувати «дитячі ніжки», ідея вже ставала зрозумілою. Календар викликав захоплення та радість. Це подарунок, який привертає увагу, піднімає настрій і створює позитивні емоції цілий рік. А головне нагадує людям, що HUGGIES пам'ятає про них і піклується про їхніх діток.
 
Календар є частиною вітального комплекту і доповнюється подарунковим пакетом та вітальною карткою.
 
 

Расскажите друзьям про новость