«Крафт Фудз» оголосила про нову вищу мету компанії
17 лютого 2009 року під час щорічної зустрічі нью-йоркської групи аналітиків з питань споживачів (Consumer Analyst Group of New York (CAGNY) у Флориді, США, Головний Виконавчий Директор «Крафт Фудз» Ірен Розенфельд проголосила про нову вищу мету та цінності компанії.
Відтепер покликання компанії – робити день смачшіним. Створення нового образу, зокрема і нового корпоративного логотипу і сучасного стилю компанії, є поступовим кроком для виконання стратегічного трирічного плану – спрямувати корпорацію в світі на стале зростання.
«Робити день смачнішим – це те, що визначає, об’єднує і надихає нас», — зазначила Ірен Розенфельд, — «Протягом останніх двох років ми заклали міцну основу для зростання компанії через посилені інвестиції у відновлення нашого портфелю торгових марок, організаційну реструктуризацію і побудову кращої системи управління витратами. Новий образ компанії – це наступний крок для відображення нашої оновленної енергії на шляху від гарного до великого».
Якою була ця подорож?
До процесу визначення нової вищої мети та цінностей компанії, що тривав майже рік, були залучені тисячі працівників і споживачів по всьому світу за допомогою опитувань думок, інтерактивних зустрічей фокус-груп і обговорень у внутрішній соціальній мережі і на корпоративному блозі TheMix. Як наслідок, команда визнала, що компанія «Крафт Фудз» хоче відрізнятися смаком, виробляючи найсмачніші продукти харчування і створюючи «найсмачніший» досвід для своїх працівників, партнерів, громад, суспільства і країн, де представлена продукція компанії.
«Відтепер смак буде найкращим лакмусом того, що ми робимо, а нові цінності допоможуть здійснити нашу мрію робити реальність смачнішою», — зазначила Ірен Розенфельд.
Якими є нові цінності команди «Крафт Фудз»?
— Ми вселяємо довіру
— Ми діємо як власники
— Ми не ускладнюємо
— Ми відкриті до всього і до всіх
— Ми називаємо речі своїми іменами
— Ми керуємось розумом і серцем
— Ми обговорюємо. Ми приймаємо рішення. Ми досягаємо результату
— Ми вселяємо довіру
— Ми діємо як власники
— Ми не ускладнюємо
— Ми відкриті до всього і до всіх
— Ми називаємо речі своїми іменами
— Ми керуємось розумом і серцем
— Ми обговорюємо. Ми приймаємо рішення. Ми досягаємо результату
Нагадаємо, що раніше, корпорація «Крафт Фудз» мала мету:
2005-2008: Допомагати людям в усьому світі жити і харчуватися краще
1995-2005: Бути беззаперечним світовим лідером продуктів харчування
2005-2008: Допомагати людям в усьому світі жити і харчуватися краще
1995-2005: Бути беззаперечним світовим лідером продуктів харчування