Которусалка, що знається на рибі: новий брендінг Seadora
27 Июл 2020, 17:41

Которусалка, що знається на рибі: новий брендінг Seadora

Banda створила брендінг сервісу фішбукінгу Seadora. Сервіс пропонує замовляти свіжу рибу на сайті і отримувати її через три дні.

Креативники не тільки змінили логотип, а й створили героя бренду — которусалку. У нього свій характер і принципи і він добре знається на рибі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость