Власники будівель іноді не поспішають міняти керуючих нерухомістю, навіть якщо вони незадоволені ними. Тому французька компанія з управління нерухомістю Bellman створила зухвалу рекламну кампанію, в якій говориться, що якщо ви готові миритися з обслуговуванням, що розчаровує, ви точно справжній мазохіст.
У дослідженні, проведеному Bellman спільно з американською компанією, що займається дослідженнями ринку та аналітикою, Harris Interactive у листопаді 2021 року, майже половина респондентів (45%), які були співвласниками будинку, заявили, що незадоволені керуючою фірмою, яка відповідає за їхнє спільне володіння.
Кампанія, розроблена креативним агентством Steve, включає чотири постери, на яких хтось вдома займається своїми повсякденними справами, такими як прибирання або полив рослин, одягнений з голови до п’ят в БДСМ одяг. Зображення також містять особливі підписи, наприклад: «Якщо ви залишаєтеся зі своїм керуючим будинком, який не відповідає після 36 дзвінків, вам, ймовірно, це подобається».
Антоніо Пінто, генеральний директор Bellman, пояснив у своїй заяві: «У співвласників виникло певне почуття виснажливості та втоми. За допомогою цієї кампанії ми хотіли з певним відтінком гумору сказати їм, що стражданням може прийти кінець. І ми нічого не перебільшуємо: розчарування, висвітлені у цій кампанії, є сумною реальністю для деяких співвласників. Ніхто більше не повинен продовжувати це приймати».
«Щоб звернутися до цих часто розчарованих співвласників і продемонструвати ефективність своєї моделі, Bellman довелося придумати сильне повідомлення, щоб викликати ефект електрошоку, але зробити це з гумором і почуттям близькості, які негайно створюють зв’язок». — додав Гійом Лартіг, співпрезидент і креативний директор агентства Steve.