Відомі результати 21-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, який в цьому році проходив в рамках Ukrainian Creative Stories 2020. Гран-Прі фестивалю почесно отримує польський проект THE DEATH OF THE WARSAW PALM агентства Syrena Communications.
Конкурсанти змагались в 12 категоріях та більш ніж 120 підкатегоріях, а саме: Film, Film Craft, Print & Publishing, Out Of Home, Radio & Audio, Design & Branding, Digital & Mobile, Advertising Campaigns, Media, Branded Content & Visual Storytelling, Industry Categories та Marketing Innovations.
Найкращим агентством фестивалю визнано Postmen.
ISD Group стало найкращим креативним комунікаційним агентством.
Best Friends Film та Strumer Production визнані найкращими креативними продакшн агентствами.
Нагороду PRIME Group «За сміливість» отримало агентство Postmen за культурний проект з популяризації українського мистецтва «Мистецтво хоче знайомитись».
Роботи учасників оцінювало 6 команд журі – 50 членів журі з 22 країн світу.
З повними результатами КМФР 2020 можна ознайомитися на сайті фестивалю.
Відмінність КМФР від інших, у тому числі міжнародних фестивалів реклами – це видимий результат. На фестивалі результатами є не тільки перелік переможців, результати фестивалю є для кожного – для кожної конкурсної роботи. Даний підхід дозволяє кожному учаснику фестивалю зрозуміти на скільки далеко робота була від перемоги та у якому напрямку варто рухатись для самовдосконалення.